Tabung Masa Depan ...

Friday, December 28, 2012

Separuh KA adalah KAMU !

Salam JUMAAT untuk semua ye!.
Dalam waktu yang very limited untuk berblog ini,
KA nak ambil kesempatan tujukan lagu ini untuk semua yang masih sudi singgah ke laman.
Walaupun KA masih bercuti2 lagi.
Masa untuk blog sangat2 terhad.
Jenguk balas jejak pun tak cukup masa.
 In Shaa Allah andai ada kelapangan masa , KA akan singgah balik perlahan2 ye macam biasa !. Kerana separuh dari KA adalah blog & kawan2 semua.

Suka dengan lirik lagu ini sebenarnyer.

gi
kisah lama yang terulang kembali
kau terluka lagi
Dari cinta rumit yang kau jalani

Aku ingin kau merasa
kamu mengerti aku mengerti kamu
aku ingin kau sadari
Cintamu bukanlah dia

Dengar laraku
Suara hati ini memanggil namamu
Karena separuh aku dirimu

Ku ada di sini
Pahamilah kau tak pernah sendiri
Karena aku selalu
Didekatmu saat engkau terjatuh

Dengar laraku
Suara hati ini memanggil namamu
Karena separuh aku
menyentuh laramu
Semua lukamu telah menjadi milikku
karena separuh aku dirimu


Dan terjadi lagi kisah lama yang terulang kembali
Kau terluka lagi dari cinta rumit yang kau jalani
Aku ingin kau merasa kamu mengerti aku mengerti kamu
Aku ingin kau sadari cintamu bukanlah dia
*courtesy of LirikLaguIndonesia.Net
Dengar laraku, suara hati ini memanggil namamu
Karena separuh aku dirimu
Ku ada di sini, pahamilah kau tak pernah sendiri
Karena aku selalu di dekatmu saat engkau terjatuh
Aku ingin kau merasa kamu mengerti aku mengerti kamu
Aku ingin kau pahami cintamu bukanlah dia

Dengar laraku, suara hati ini memanggil namamu
Karena separuh aku dirimu
Dengar laraku, suara hati ini memanggil namamu
Karena separuh aku, menyentuh laramu
Semua lukamu telah menjadi milikku
Karena separuh aku dirimu


36 comments:

Anum said...

buang semua luka
salam jumaat

sHaRiNa eLyaNa said...

jomlayan lagu ni heheh

hainom OKje said...

Alahai terharunya...

Nieyl said...

Salam Jumaat..:)

Mrs Velentine said...

lagu siapa ni kak..

Rai Ourkizuna said...

salam jumaat KA,
take care ya..

:: Mrs.Eady :: said...

nice~

Fiza Rahman said...

Lagu siapa ni kak? Tak bley tgk video tu...huhuhu...

Take your time yer kak.

Kakzakie said...

Wah... separuh tu dah kira terlalu banyak tau KA...

mama aryan said...

lirik yg menarik..

Sheila Salim said...

Assalamualaikum KA, selamat bercuti ya :)

Ratu Hatiku said...

Tq KA! :D
Selamat bercuti dan selamat tahun baru ya.. Semoga kita semua sentiasa berada dalam limpahan rahmatNYA.. Amin

Suraya Baharun said...

sama la kita...cuma sayang ni jarang n malas skit nak upsate blog..hehehehe...

ummuaidan said...

selamat bercuti KA

AnneRaini said...

suka lagu ni tp dah tak suka kat ariel..hehe

mama maman aka yana said...

besh gak lagu nih.. dalam maksubnaya..:)

LYAfrina said...

sedap lagu ni....

lya pon..masa sgt2 limit... tp ttp cuba cari2 masa..sbb tu slalu lmbt bw... lg2 kat sini bnjir besar... lagilah ...

Raudzah Zahari said...

Suker lagu ni KA..best sangat...enjoy your holiday k...

ANIM said...

Semakin dekat cuti persekolahan berakhir, memang semakin sibuk, huhu....

Aishah Jahirah said...

best ye lagu ni....haha nanti nak dengar la..

BERT said...

best gak lagu ni :)

wantie said...

terharunya KA.

Rasp said...

tq for the song...
takpe...take your time :)
have a great coti2...

Haryati Faizal said...

hihi...sama ngan yati jugak...

QueeN TerataI said...

alamak KA.. Queen xpernah dgr pun lagu nie.. hehehe

MystoryPic said...

uhuk!!! sedih... sebab pila lepas tengahari je saya kerja sorang2 kat opis ni......

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Selamat bercuti akak. Lagu untuk hujung minggu. esok kita semua cuti :-)

4feet8 said...

slmt tahun baru

ayut said...

tu dia lagu..... :)

Cikgu Ma said...

wah..layan jugak yea kak..hihi

CeqGu said...

selamat berholiday!

ieja amieja said...

layannn...^^

AZRUL AZMI said...

Wah!!! Tu diaaaa.... Bukan main lagi tajuk... Separuh KA adalah KAMU!!!!
Meletopppp sangat!!!! Hahahhaa....

intanfirdaus247 said...

slmt tahun baru kak ka

Ira said...

selamat bercuti.. ira pun cuti jgk jumaat hr tu. hehe..
Baru ada kesempatan jalan2 ke sini..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

sob sob sob terharu rasa kak hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...