Tabung Masa Depan ...

Tuesday, December 18, 2012

Terbaru Perkembangan Datuk K

Sama2lah kita doakan ye !

Perkembangan terbaru suami kepada penyanyi No. 1 negara Datuk Siti Nurhaliza, Datuk Seri Khalid Mohd Jiwa (Datuk K) selepas beliau terlibat dalam satu kemalangan teruk ketika menunggang motosikal berkuasa tinggi bersama rakan-rakannya di Queenstown, New Zealand baru-baru ini kini sedang menjalani pembedahan.
"Pembedahan sedang dilakukan bagi memulihkan semula kecederaan dalaman yang dialami Datuk Khalid apabila tangan, kaki dan bahunya patah akibat kemalangan itu," ujar kakak kepada Datuk K, Datin Zaiton Mohd Jiwa kepada Murai


( IMAGE PINJAM GOOGLE )
"Selepas pembedahan ini dilakukan, barulah doktor dapat menentukan sama ada Datuk K boleh atau tidak dibawa pulang semula ke Malaysia. Sejak semalam, semua anak-anak Datuk K sudah sampai di sini untuk melihat keadaan ayah mereka."

Tambah Datin Zaiton lagi, sekarang ini semuanya bergantung kepada keadaan Datuk Khalid dan beliau berharap adiknya itu agar cepat sembuh.

Beliau yang ditanya sejauh mana seriusnya kecederaan yang dialami Datuk K itu berkata, kecederaan yang dialami oleh adiknya itu memang agak serius.

Sumber Dari Sini 

33 comments:

Anum said...

semoga cepat sembuh

Sheila Salim said...

Assalamualaikum. kasihan. semoga DK cepat sembuh!

mama aryan said...

moga cepat sembuh

Chic Na said...

teruk jgk la kan. hope semuanya ok lps operation.

Kazman / Sue said...

kena hati2x bila memandu... semoga cepat sembuh...

Kakzakie said...

Kesiannya... yelah kita doakan moga semuanya berjalan lancar dan cepat sembuh.

Sue-Rya Qistina said...

teruk jugak Datuk K kena ye. semoga segalanya dipermudahkan

ayut said...

smga pembedahan yg bakal djalankan selamat...pasni ati2x la bwk motor ye Datuk K

Selipar Jepun said...

ingatkan cedera ringan saje.. ghupernyer trok gak ekk..

Kakizan Omar said...

Dugaan buat CT n family.. semoga dipermudahkan.. Amiinn

MulutPayau said...

semoga cepat sembuh...

ANIM said...

doakan yang terbaik buat datuk siti seisi keluarga..

Mrs Velentine said...

semoga Datuk K cepat sembuh

Dunia Wilma said...

Semoga Datuk K cepat sembuh ^_^

Tihara said...

moga dia cepat sembuh, suka sgt dgn ct nurhaliza..low profile dari dulu :)

aTieYusof Family said...

Harap Siti bersabar & banyak kan doa.. ini semua dugaan..

SURIA AMANDA said...

Alhamdulillah...semoga beliau ok..sihat seperti sediakala

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

semoga datuk k cepat sembuh

Ira said...

semoga cepat sembuh

JunAina said...

Musibah luar jangkaan, semoga semuanya baik2 belaka. Nasib baik keewangan mengizinkan untuk terus dirawat di sana. Kalau kita? Rasanya mau menangis...

hazwan hairy said...

smga cepat sembuh la beliau...

boni kacak said...

sama2 kita doakan agar datuk k akan segera sembuh.. kesian kat siti nurhaliza nanti.hehehe

eita said...

ada bace dalam surat kbor tadi

-meeSUPERGIRL- said...

cepat sembuh datuk k ..

Ena's Palace said...

teruk jugak keadaan datuk K...
moga cepat sembuh...

kinchnaf said...

semoga datuk k akan cepat baik dan sembuh... ;)

Haryati Faizal said...

semoga cepat sembuh ye datuk K

Leeza dayasari [santai leeza] said...

moga cepat sembuh... dipermudahkan segalanya...
terus cekal DCT..

sal ya said...

apa-apa pun cepat sembuh ye...

intanfirdaus247 said...

moga cepat2 yer sembuh tok k..cian tok t

wantie said...

teruk jugak kan. tu la kalau dah sangkut tulang tulang ni memang sukar sikit. datuk k pun dah ada umur kan.

moga dia cepat sembut. Mana tau kan kuasa Alllah dia sembuh dengan sempurna.

hainom OKje said...

Sian CT....

Si Matatajam said...

Macam serius plak yek...M doakan DK cpt sembuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...