Tabung Masa Depan ...

Monday, January 21, 2013

Banana Milk Ice Bland Ammar Al - ALi

KA nak sharekan yang ini pula.  Sesuatu yang sangat2 special dari FB Chef Ammar A-Ali untuk kita sama2 cuba ye !  Nampak sedap & berkhasiat sangat.  Ada pisang, ada pulak madu, sah2 terbaik ni.

 Banana Milk Ice Bland

1. Buah pisang 4 ulas
2. Susu segar 500 ml
3. Ice Cub 12-15 ketul
4. Madu 5 sudu besar
5. Mix Fruit Juice 500 ml
6. Gula – Suka Suka Hati



Chef Ammar
Masak Dari Hati Masak with Iman
Credit to FB Chef Ammar A-ALi 

( N3 AUTO PUBLISH )

16 comments:

Anum said...

wow

ANIM said...

kena try sebab ammar...huhu...bukan sebab KA, hihi...

Fiza Rahman said...

Sedap nih.

wantie said...

nampak sedap. tapi nak tukar pisang tu kepada mangga. sebab saya ni kalau ada pisang mula la nak sembelit. kenapa ek?

usus yg pelik. kahhhhh

Mrs Velentine said...

sedap

Cik Awin said...

ringkas dan sedap...

arewin_86@yahoo.com

❤Kamsiah❤ said...

madu dah manis..kalau saya buat,saya tak bubuh gula sbb manis dek madu tu

syiela said...

mcam best je.. blh try tuk anak2 nanti

Pokok Manggis Depan Rumah said...

boleh cuba ni akak..

Haryati Faizal said...

mang sihat lah...

kasih Salina said...

mesti sedap air ni..

Riedaffya ibrahim said...

bole try ni..x muak ke erk..

Raudzah Zahari said...

Yummy..memang sedap..kena cuba ni..that shake make me wanted to shake as well ..he..he

MaMa Rey said...

resepi yang berkhasiat..suka tengok chef ini masak..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ringkas sedap n menarik hihi

mama aryan said...

sedap nampaknya tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...