Tabung Masa Depan ...

Wednesday, January 30, 2013

Bila Aaron Aziz Menyanyi !

Kalau penyanyi jadi pelakon tu memang banyak dah
Dan ramai yang berjaya
Macam Ziana Zain, Awie, (Setakat menyebut beberapa nama)
Tapi kalau pelakon yang jadi penyanyi
Dan betul2 berjaya
( Bukan janji ade aje! )
Huh.... boleh dikira dengan jari ler !!


Cer komen, cer komen sikit !
OK ke idak suara Aaron Aziz ni yer...

(N3 AUTO PUBLISH )

20 comments:

Anum said...

layan

Nieyl said...

hihi~nieyl mmg minat gler ngan AA nie..so,klu die nyanyi tu kira bonus la...die blh je nyanyi...tapi kena pada tone suara die la...:)

Ibu Amirul said...

ok je... penah tengok dia nyanyi dalam tv - primadona

mamyharraz said...

org dah glamer buat apa pun dpt tarik minat yg lain.

dya said...

x sangka AA pndai nyanyi..bole lh..

Zurina Hj.Zainal said...

best!

Knor said...

oklah tu..suara dia berlakon pun ala-ala aje..

nea lopah said...

Mengembangkan bakat baguslah tu... tapi sedap suara nealopah lagi..hahahahaha

wantie said...

layan... dulu memang trend ar pelakon jadi penyanyi. sekarang dah mai balik la pulak.

Ema Blog said...

sedap ke..kejap lagilah layan,,kerja masa,,,hehehe

Ratu Hatiku said...

hihihi apa2 ttg AA saya sokong aje.. sbb minat sgt ngan dia :p

yan's cottage said...

layan je lah.....

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

a'a ada tgk dlm primadona

Mrs Velentine said...

lama tunggu turn aaron..sedap..

Ira said...

penah jgk dgr dia nyanyi.. boleh tahan la.. hehe..ramai peminat AA ni :)

nur emilya said...

Okelah, tp suka dia blakon lagi :-)

Suraya Baharun said...

ok je...boleh la..

Fiza Rahman said...

Alaa..tak bley tgk. YT dah kena blocked.

wan nurul hezrina abd halim said...

selalunya kalau pelakon pandaigak nyanyi sebenarnya..mcm adiputra tuh

hainom OKje said...

he..he... bolehlah Aaron..tapi kalau jual album mesti tak laku...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...