Tabung Masa Depan ...

Saturday, January 12, 2013

Bola Raksasa, BOLA MERAH ..

Sesuatu yang menarik untuk dikongsi bersama !











Source

( N3 AUTO PUBLISH )

23 comments:

azievee said...

bola merah di merata2 tempat...hehehe

CeqGu said...

Apa agaknya fungsi bola tu kan

Kakzakie said...

Semua terpegun bila nampak..

ALoNa CintamaniszLite said...

Dorang mmg taruk kat situ ke...atau ditolak2 utk test kelasakan kualiti bola tu??

yan's cottage said...

bola apa pulak tu....KA ada di sana sini pulak tu...macam2 kan...?

Knor said...

byk nya bola raksaksa tersepit

Sue PeLik said...

huhuhuhu semuanya raksasa kan?? huhuhu besar betui laaaa

boni kacak said...

apalah maksudnya bole merah tu ye??

hazwan hairy said...

menarikk...bsr sgt!

wantie said...

sape la yang dok tolak bola tu..

Aishah Jahirah said...

merata ada bola merah....celah bangunan pun ada...

AZRUL AZMI said...

Bola apa tu??? Besar...

Si Matatajam said...

Kat mana tu KA

nea lopah said...

apekebenda tu KA?

L said...

sapa yg dok main bola raksasa tuh? ka mmg dia stay situ je.. haha

intanfirdaus247 said...

salam kak KA..besarnya boolaaa

Papa Mifz said...

apa motifnya...?

suri solehah said...

macamana bola tu bulih muncil dismua tempat huhu

sal ya said...

ada di mana2.

Nur-nba said...

Hmm apa motif bola merah tu ye.. ??

Fiza Rahman said...

Apa motifnya yer. Bola merah sana sini.

Mrs Velentine said...

besarnya bola

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ada di byk tmpat..utk apa bola merah tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...