Tabung Masa Depan ...

Saturday, January 19, 2013

Cantiknyer No 78787 Ni

Duduk2 berborak dengan ADIK sambil belek2 blog, tiba2 terpandang kat pageview dier.  Alamak cantiknyer no tu, 78787..... Kena snap cepat2 ni......

Adik siap sindir Umi ni mesti nak masukkan dalam blog lah tu !


Tq semua sebab memungkinkan jumlah ini untuk BLOG SENDU KA ni yang nak masuk umur 10 bulan JANUARI ini ! TERIMA KASIH SEMUA .......................

18 comments:

Ena's Palace said...

nombor yang tersusun cantik..ada ongg tu KA..hehehe

ANIM said...

no cantik...

Acik Erna said...

Assalam KA tahniah..walaupun masih baru..tapi menarik minat ramai

nea lopah said...

Ada masyukkk 2 KA.

intanfirdaus247 said...

tahniah kak KA!

baby comel said...

Tahniah.. 10bulan tp dh mampu berlari laju. Hebat lah kak KA ni.. Tahniah kak. Moga terus berlari laju ye

shaiful zaidi said...

tahniah..cepatnya blog anda melonjak naik...

CeqGu said...

baru nak masuk 10 bulan, nuffnang dah bagi upah,followers pun ramai, yg duk terjah pun ramai, hebatlah KA ni....tabik springggg toink toink hehe

Raudzah Zahari said...

yup cantik no tu KA..kita nak jadi yang ke 88888 nanti k!!!

N.Aima K said...

yesza cantik!!

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

sama dgn no akaun hutang kete Seri Kandi, hehe

adyna said...

terbaik la no nie..;)

Amanda Suria said...

mak oiii...ramainya..

Nur-nba said...

Tahniah kak...

Fiza Rahman said...

Cantik nombor tu ☺☺

kay_are said...

memang cantik r nombor tu.. tersusun je kat situ kan.. tahniah banyaknye pageview.. =)

Mrs Velentine said...

cantik angka tue...harus snap

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

no cantik hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...