Tabung Masa Depan ...

Tuesday, January 15, 2013

Doakan Saja Untuk Nurul Syuhada

Setiap pasangan yang berkahwin, pasti mengimpikan cahayamata sebagai penyeri rumahtangga kan.  Begitulah juga buat Pengacara TV3 ini, Nurul Syuhada Nurul Ain !.  Beliau kini bekerja secara sambilan bersama TV3.

Nurul Syuhada sudah merancang untuk memiliki cahaya mata selepas setahun setengah mendirikan rumah tangga. Nurul atau nama sebenarnya Nurul Syuhada Nurul Ain Mohd Zin, 29, berkata, dia dan suami Raja Amir Syah Raja Azwa, 31, mula memikirkan perkara itu selepas puas melalui alam perkahwinan.

"Kami sudah puas menghabiskan tahun pertama perkahwinan berdua sahaja. Kini saya sudah bersedia pada bila-bila masa jika ada rezeki (anak)," katanya kepada mStar Online selepas pelancaran program terbaharu yang dikendalikannya berjudul Da'i di sini pada Isnin. Ia bakal disiarkan sebanyak 13 episod bermula Sabtu ini pada pukul 6 petang di TV3.

Pasangan itu bernikah pada 16 Julai 2011 di The Binjai On The Park, dekat sini.


Diusik mengenai isu Bintulu yang pernah menjadi isu apabila beliau secara tidak sengaja mengatakan bandar yang menjadi lokasi sambutan Hari Malaysia pada 16 September 2012 itu daif kata Nurul, dia tidak gentar dengan kontroversi itu.
 
Katanya, cerita sebenar kontroversi itu sudah dijelaskan kepada khalayak dan ia hanya diperbesarkan segelintir pihak sahaja. Malah dia juga sudah membuat permohonan maaf.

Sumber DARI SINI

Kita doakan sajalah buat beliau dan suami ye !

28 comments:

Mira Adzlia said...

smuge beliau akan dkurniakan anak... :)

Rai Ourkizuna said...

ooo..dia yg jadi kontroversi aritu kan.. biasa la.. terlajak perahu boleh diundur..terlajak kata buruk padahnya..lagi la zaman sekarang ni kejap je tersebar..sabar je la.. benda da terjadi..

IntaNBerliaN said...

InsyaAllah.. moga dia n suami dikurniakan rezeki anak

Masya said...

moga nurul pun ada zuriat sendiri nanti... amin..

are_lin@yu said...

sweet sgt dia kan..

Kakzakie said...

Semakin cantik.
Yelah kita doakan moga cepat dia dikurniakan anak.

Sheila Salim said...

Assalamualaikum..
comelnya nurul. sheila doakan dimurahkan rezeki dan dapat zuriat yg comel2 :)

Amanda Suria said...

makin lama makin cantik kan..

LydSunshine said...

Cantik. Mcm makin berisi skit.

kasih Salina said...

makin cantik dan nampak berisi sikit banding dulu2..lambat atau cepat, insyallah ada rezeki..

kay_are said...

semoga cepat r dikurniakan anak nanti.. amin.. =)isu bintulu tu macam tak pernah tau r pulak.. hmm..

ieda said...

amin.... amin .... aminn
semoga dia perolehi cahayamata ! ;)

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

setiap insan ada ujiannya masing2, mudah2an anugerah itu tiba juga

Nazayiena Ayiena said...

Semoga cepat mendpt cahaya mata.

nn lylyn said...

insyaAllah dpt rezeki anak..

Fiza Rahman said...

Makin cantik.

Ema Blog said...

ramai yang akan mendoakan untuk dia kak...

Mrs Velentine said...

semoga dikurnaikan chaya mata amin

Ira said...

semoga ada rezeki mereka utk dpt baby.. :)

Ena's Palace said...

Blom rezeki lg tu..
InsyaAllah ada la nnti....tu semua ketentuan Allah..

Sue PeLik said...

semoga dia cepat2 dapat baby! hehehe

mama maman aka yana said...

cantik nurul nih... mkin cun sejak tudung nih kannn :-)

N.Aima K said...

insya Allah...

N.Aima K said...

insya Allah...

Asyifa Mustaffa said...

makin cntik dia ni bila pkai tudung.....
Moga ada rezekinya insyallah.....

Deq's Qienz said...

smg cepat diorg dapat anak..cantek la nurul syuhda nih..

mama aryan said...

kita doakan moga ada rezeki mereka utk menimang cahaya mata..insha Allah

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

semoga cepat dapat timang anak..In Shaa Allah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...