Tabung Masa Depan ...

Saturday, January 26, 2013

Kalau Dah Kreatif Tu, Apa pun Jadi Menarik

Memang kalau dah kreatif tu, buat apapun akan nampak cantik dan sangat2 menarikkan!.  Macam yang kat bawah ni !

SOURCE FROM HERE

30,000 Bottle Caps to Decorate Walls Inspired by Traditional Patterns

If you  have 30 000 spare bottle caps and you don’t have ideas of how to utilize them, check out what one Russian pensioner did: a house fully covered in colored bottle caps. Over the course of years, Kostina collected colorful plastic caps until she believed she had enough in her stash to complete her artistic vision. The woman hammered all the  30,000 caps herself, organizing them in recurring traditional patterns. The designs include repetitive geometric patterns as well as portraits of the cute animals in the surrounding forest.
Gorgeous and lovely…



Menarikkan...........................

18 comments:

Payz0 said...

just visiting, visit back

Che Rosliza Che Mat said...

cantik...memang kreatif giler...hehehe

Ibu Lala said...

Aah la memang kreatif

Asyifa Mustaffa said...

Kreatif....!
Dri jauh nmpk mcm tikar je...:-)

nea lopah said...

dh mcm tikar sarawak corak nya tu.

Cik Kay Jue said...

wow.. memang kreatif... !

Tihara said...

lawa la kan, kretif :)

akholid| kata bijak said...

wah butuh berapa tahun untuk bisa menghasilkn seperti itu

Rai Ourkizuna said...

Kan.. Kalau tangan keras cam saya.. Buat apa pun nampak huduh.. Hahah

Mieya Atiera said...

Wah, ini memang kreatif habis,

Raudzah Zahari said...

Cantiknya KA..so kreatif kan!!!

hana hadi said...

menarik. diorang jumpa penutup botol pun boleh terfikir nak buat apa. yang xkreatif ni, jumpa penutup botol dah kata sampah. terus buang ...hehe

TiranaAduka said...

salam sis KA
memang nampak simple tapi mudah dan ringkas...pasti sedapkan dan lazat....
masa sekarang ni nak cepat dan pantas....
Thanks sis.....sharingkan

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

klu dh kretip ni mcm2 boleh reka kan

Haryati Faizal said...

wah..hebatnya... cantik bl dh siap

Ena's Palace said...

nth bape lama dia dok kumpul tutup botol tu ek..

Fiza Rahman said...

kretifnya.

Mrs Velentine said...

kreatif

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...