Tabung Masa Depan ...

Thursday, January 10, 2013

Kate Middleton OMG Moment 2012

Kate Middleton omg! moments: The moment she pulled her own omg! face. We do a lot of omg-face-pulling in this office, so we were chuffed when we saw Kate Middleton doing her best *shocked face* The Duchess pulled the expression during her tour of the south Pacific.

 

Suka2, sesuatu yang lain dari gambar2 beliau yang biasa kita lihatkan ! One of the best.............

20 comments:

Norhaizan hakim said...

Cekap betul photographer tu..

ummuaidan said...

minat betul KA ngan kate nie yer...hehe

Mawar Putih said...

Sangat2, comel.

Mrs Lurve said...

hehehehehe kelakar lak tgk

Sue-Rya Qistina said...

ye la kan, selalu kita nampak gambar dia tersenyum je. sebenarnya, saya lagi suka klau gambar yg diambil candid mcm ni. hehehe

Rasp said...

she is also a normal human being kannnn sis :)

kay_are said...

owh emm jee!! bende macam ni pun paparazi nak wat berita gak ke? ish ish..

Kasih Salina said...

agaknya apa yg Kate Middleton nak kata pada masa tu..

CeqGu said...

hehehe...orang glamer, buat apa pun jadi perhatian kan. kalau cikgu anis la buat muka camtu agak2 ada tak paparazzi nak amik gambar hehehe.....

makchaq said...

Apa agaknya yang buat KM (bukan KA) terkejut sangat tu..

intanfirdaus247 said...

Salam kak ka..ekspresi muka dia macam ala2 cikgu besar tgh jerit kat anak murid..hahaha

Mohd Selim Zainal said...

mcam muka tgh marah aje...

mselim3

N.Aima K said...

pn masih cntk!!

SURIA AMANDA said...

KA memang minat Kate Middleton ni eh..banyak citer pasal dia dalam blog KA

Cik Rongoks Ika said...

still cantik,hehehe

Tihara said...

ambek nak terlopong gituu :)

Raudzah Zahari said...

Cute pulak..selalu cantik aje kan KA..tapi kali ni..kurang sikit tapi still ohsem!!!

kartikel.com said...

OMG OMG

aizamia3 said...

sesekali tengok dari sudut yang kurang pulak.. ;)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kate nk kata apa la time tu kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...