Tabung Masa Depan ...

Friday, January 18, 2013

Kreatif Giler Uniknyer Kaca

Serius KA sangat2 teruja melihat betapa kreatif dan uniknyer.  
Nak sharekan dengan uols semua ye. 
Sesuatu yang sangat2 menarik!










Tengok2 gambar sambil berangan2 ni
Sebab En Hubby & Anak bongsu KA pun
Suka buat kerja2 bab2 gardening 
Macam gambar dulu2 kat bawah ni 

 ( ALTER2 POKOK BONSAI TEPI RUMAH NI )

27 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum KA, sheila suka ni! tapi dulu pernah tengok pakai botol minuman. comel gak. kreatif kan diorang ni. geram je tengok!

:: Mrs.Eady :: said...

cantik nyer kak!

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

cantik ye.. tapi kna rajin lap dan jaga sebab cuaca negara kita tropika ni

Anum said...

cantiknya

Aishah Jahirah said...

kreatifnya....boleh buat sendiri gak tu klau kreatif...

Asyifa Mustaffa said...

mmg cntik.....tp x bole letak kat umh sy....
Sbabnya...anak2 suka menyepak bola dlm umh....maunya tgh2 sepak...tecmpk kat balang tu...mmg nayeeee le.....

Daddy Ziyyad said...

mmg unik..rasa nak tiru la..keh keh keh

Papa Mifz said...

yer la...memang cantik plus unik...nak try buat lah...hehe

are_lin@yu said...

wahh cantik tak terpikir nk wat cmtu.hehe

shaiful zaidi said...

tanaman hiasan dlm botol/bekas kaca dikenali sebagai terarium....mmg unik

Ayu Lah said...

Kalau ade kat umah ni rasa macam tak tahan lamer jer... Maklumlaaa anak kecik2... jakun di buatnyer...

MaMa Rey said...

cantik-cantiklah kaca ni..kreatif betul orang yang cipta kaca ni

ieja amieja said...

cantik n unik sgt ..rasanya klu ada kat umah akk ni leh hidup lama x ye..hihi

Mira Adzlia said...

cantiknya.....kreatif sungguh yg buat tu :)

Zurina Hj.Zainal said...

cantik & kreatif....:)

hajar said...

sgt kreatif...

Cheida_Mymee said...

kretif!!

nea lopah said...

Osem! unik jer kan..

wan nurul hezrina abd halim said...

rasa mcm nyaman jer..tapi kalau kat umah bahaya kalau ada anak2 kecilnie.huhu

intanfirdaus247 said...

Salam Kak KA! cantik nihhh!!! geram tgk...sweet giler nampak ruang tamu

Mrs Velentine said...

sangat2 cantik

cik amal said...

kreatifnya...

N.Aima K said...

cntk sangat!! nak membersihkan tu je yang buat saya banyak kali fikir

Ena's Palace said...

mmg kreatif...xgunakn tanah ke?

Jna marcello said...

kreatiffff =)

Fiza Rahman said...

Seni dan sgt kretif. Cantiknya.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

cantik n kreatif la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...