Tabung Masa Depan ...

Friday, January 25, 2013

Kreatif Dekorasi & Unik DIY Carpet

DIY: 

Creative Unique Carpet Made Of Felt Scraps


This felt rug becomes an art piece and adds color to any room. 




 The process of making such rug is simple yet time consuming. 
You need to roll strips into a coil and use hot glue to secure them in place. 
When the first of your strips is ready start the next one butting up the ends. 
Continue the process until your rug is big enough for you. 




Definitely need to try this project !


( N3 AUTO PUBLISH )

22 comments:

Anum said...

sgt2 kreatif ok

careno said...

kreativ!!! dan cantek...

Zie said...

cantik kan?

Budak Kampung said...

kreatif2..

Che Rosliza Che Mat said...

memang kreatif..

ummuaidan said...

kena betul2 rajin baru blh buat nie....

wantie said...

kreatif. kain tu dari material apa?

Knor said...

menarik ye..mana nak dpt material tu..?

hazwan hairy said...

pergh mmg terbaik..bp la ni klo beli..

LydSunshine said...

Kretifnya guna felt. Kalo dpt hasil yang cantik macam ni, guna felt baru pun sanggup.

Kella said...

bestnya kalau dapat buatni!! =)

tq..

Mrs Velentine said...

mmg kreatif..

Haryati Faizal said...

kreatifnye...

Mayang ABDUL RAZAK said...

wah kreatifnya dan cantik plak tu

Qashmere said...

Salam ..

Cantiknya yang hijau tu...kreatif dan sangat retro !

Ietams said...

cantik & kreatif!
tapi kalu kite sendiri nak buat, costing gak rasenye..
sbb nak beli felt tu pon dah mahal

ayut said...

mak aiiii...jenuh le nk jd sebesar tu klu bt sebijik2x...huhu

Cik Kay Jue said...

wah.... macam2 la boleh jadi bila da kreatif..

cik amal said...

kreatif tapi ambil masa gak klu nak buat :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah2 kretip la

Ena's Palace said...

mcm2 la skrg nih...

Fiza Rahman said...

Cantiknya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...