Tabung Masa Depan ...

Wednesday, January 16, 2013

Massa Patahnyer Sayap Malam

Dulu2, KA memang suka sangat dengar lagu ini sebelum tidur.  Jom kita dengar sama2.  Dan, Sebelum tidur tu, jangan lupa untuk selawat sebanyak yang mungkin ye.  GOOD NIGHT & SLEEP TIGHT semua !


Kena tidur awal malam ni sebab dah start kena puasa by 10.00 p.m untuk cerita besok pagi !

18 comments:

ejulz said...

lagu otai ni.. hehe.. suka.. :)

CeqGu said...

selamat malam KA...errr lain macam jer puasa tu...semoga baik2 semuanya

Evagurl Izma said...

layan~

Raudzah Zahari said...

Good nite KA...Sedap lagu ni...

Budak Kampung said...

akk amik drh ek?

Cik Aini said...

hamboiii
lagu jiwang ni Kak..
selalu gak layan lagu ni..sedappp :)

Asyifa Mustaffa said...

sy mmg layan lgu lama2 ni kak....evergreen gitu....:-)

nape start pose kul 10? Kene ambik darah ke kak...cek apa? haishhhhh.....bnyk tnya plak.....hehe....

Ena's Palace said...

fuhh memang layan lagu nih...sy pun suka dgr

:: Mrs.Eady :: said...

sukaaaa :)

Mayang ABDUL RAZAK said...

sama le kita suka sgt lagu ni tapi sian penyanyi dah meninggal awal ... isu mcm along spoon gak kannn.. kalau x silap la.. dulu kecoh..

Fiza Rahman said...

Suka lagu rock dulu2.

Ira said...

saya pun suka.. :)

Mrs Velentine said...

SUKA2 LAGU...HEHEHE....NAK LAYAN LAH

Sue PeLik said...

jiwangggggggggg!!! gut monink! hahahaha

kay_are said...

memang sedap petik gitar sambil menyumbangkan lagu ni.. lagu epik tak ditelan zaman ni..

Mira Adzlia said...

dlu2 punye rock, mmg lyn... :)

mama aryan said...

memang best lagu nih..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

suka lagu ni hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...