Tabung Masa Depan ...

Tuesday, January 22, 2013

Misi Mencari William

Sampai ke hari ini masih tiada apa2 berita tentang budak ini.

WILLIAM YAU ZHEN ZHONG
PETALING JAYA: Rakyat di negara ini bersatu memberi sokongan kepada ibu bapa seorang kanak-kanak berumur enam tahun, William Yau Zhen Zhong yang hilang ketika usaha mengesannya masih diteruskan.
 
Parti politik, pertubuhan bukan kerajaan dan individu berjanji kepada Yau Kok Kang dan isterinya, Goh Ying Ying bahawa mereka tidak akan menanggung kesedihan itu sendirian.


Rabu lepas, anak kedua daripada tiga beradik itu dilaporkan hilang di Jalan Putra Mahkota, Putra Heights dekat sini apabila gagal ditemui selepas dipercayai keluar dari kenderaan untuk mencari ibu bapanya yang singgah di sebuah kedai barangan elektrik di situ.

Sehingga kini, misteri kehilangan kanak-kanak berumur enam tahun itu, masih diklasifikasikan sebagai kes 'orang hilang'.

Mengulas lanjut, Rosli berkata buat masa ini polis masih belum menerima sebarang maklumat berhubung kehilangan Zhen Zhong.

Orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai kanak-kanak itu diminta tampil di mana-mana balai polis berhampiran atau menghubungi talian 03-56319800


( N3 AUTO PUBLISH )

37 comments:

Ibu Lala said...

Kesiannya. Moga selamat semuanya

Mira Adzlia said...

kesiannya...cumil kn budak tu

NM02 said...

harap dpt bertemu keluarganya semula

Ratu Hatiku said...

ksian pada parents william nie.. semoga dpt jmpa nnt...

suri solehah said...

menakutkan kan sekarang ni..tak boleh nak biarkan anak2 sendirian kt tempat awam..moga cepat jumpa

Warna Warni Kehidupan said...

moga2 dia dijumpai selamat.. janganla ada pulak yang ambil kesempatan bagi maklumat palsu sebab nak kan ganjaran..

ummuaidan said...

Kesian jgk kan mrk nie wpun berpunca drp kecuaian parents..

Anum said...

makin ramai kan mangsa hilang

Rai Ourkizuna said...

adoi la..parents dia tinggal dia sensorang dalam kereta ke? jgn la sesekali lalai ngan bebudak ni.. sekelip mata je..

are_lin@yu said...

kesiannya..kemana lah org bwk dia kan

kasih Salina said...

apa la nasib budak ni,saya pun risau anak2 main kat luar rumah tanpa pengawasan ibu bapa..

hajar said...

igtan utk diri sendiri juga... jgn sesekali tinggalkan anak sendirian x kira dimana2 pun....

Deq's Qienz said...

sedihnya..

wantie said...

tu la risau je bawak anak kecil keluar. sebab tu T lebih selesa tinggal kat pengasuh kalau nak shopping ke hape.

tapi kalau ada hubby tak pe la bawa semuanya.

jgn di perdagangkan budak tu udah le.

nea lopah said...

sedihnya...

Rasp said...

hopefully cepat lah jumpa budak tu...

Fiza Rahman said...

Smoga william selamat dijumpai. ADa juga org yg buat panggilan² palsu kat parents ni.

Fiza Rahman said...

Smoga william selamat dijumpai. ADa juga org yg buat panggilan² palsu kat parents ni.

hazwan hairy said...

ada tgk juga banner ni kat PJ smlm...

LydSunshine said...

Jahatnya org yang culik budak tu. Semalam masa pegi ioi mall, terdengar perbualan 2 org pak guard. Derang marahkan penculik kanak2 tu, "org penat2 beranak, dia sedap je nak amik".

Mayang ABDUL RAZAK said...

comelnyer budak ni... sian dia kemana lah arahnya ..

Mrs Velentine said...

semoga william dapat ditemui segera...Semoga willian dalam keadaan baik2

Wak Gelas™ said...

wak pon sian jugakk.,ahHKs

Kakzakie said...

Sedihnya dahlah nak CNY. Moga masih ada peluang utk bertemu.

Daddy Ziyyad said...

Teringat kes Shuen Seng dulu...sampai sekarang tak jumpa

ummiross said...

Harap dapat ditemui kembali, mesti sedih sangat keluarganya kan.

ummiross said...

Harap dapat ditemui kembali, mesti sedih sangat keluarganya kan.

Mohd Selim Zainal said...

Kesian2 moga budak yang hilang tu dijumpai semula k...

mselim3

faraherda.razalan said...

Aduhai...moga Tuhan permudahkan urusan kita semua.

Comel budaknya.

kay_are said...

tak tau langsung pasal berita ni.. harap dapat r jumpe cepat budak wiliam tu ye..

kiera'sakura said...

semoga dipermudahkan urusan dorg tue. takutnya bila tau ada kanak2 yg ilang skang nie.

Ena's Palace said...

Kes ilang lg...rasanye ni yg pertama tuk thn ni kot

Dunia Wilma said...

Semoga William cepat dijumpai...

THE LEKAT LEKIT STORY said...

mcm mana mak bapak dia blh tggal dlm keta anak sekecik ni?? Moga kita semua jdkan pengajaran.. Risau pula dgn keselamatan anak sendiri. Moga budak ni dapat jumpa dlm keadaan selamat

izan mama mia said...

mg akan ketemu nanti...kesian

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

sampai hr ni xjumpa lg kan..kesian

mama aryan said...

kesiannya..moga dia akan dijumpai dgn selamat,takut dgr berita yg mcm ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...