Tabung Masa Depan ...

Monday, January 07, 2013

Tahniah Yuna & Aizat Memang Terbaik !

Rasanyer ramai yang dah tengok malam tadi kan.  So, terima ajelah keputusannyer ye.  Apapun KA & anak2 memang cukup  minat pada Yuna terutama bakatnyer.  Dan Aizat memang terbaik dalam membawakan lagu ini dengan cara beliau yang tersendiri.



Berikut ialah keputusan penuh Anugerah Juara Lagu 27 (AJL 27) :-

1. Juara – Terukir Di Bintang (Yunalis Zarai)

2. Naib Juara – Idola (Azlan & The TypeWriter, ciptaan Audi Mok)

3. Tempat Ketiga – Ku Akui (ciptaan Ajai, nyanyian Hafiz)

Vokal Terbaik – Ku Akui (Hafiz)
( Memang dah KA jangkakan )

Persembahan Terbaik – Teman Pengganti (Black & RJ)
( Terbaik antara yang terbaik )

Tahniah pada semua kerana telah memberikan persembahan yang cukup menarik malam tadi ! 

24 comments:

BERT said...

sempoi je aizat.. tak sangka menang hihi

beta kupu said...

AJL kali ni mmg best, kan KA. Pastu Aizat perform lagu tu nmpk macho giler

zulaikha megat said...

tahniah utk semua pemenang kan KA..

Fiza Rahman said...

Tahniah buat mereka.

Knor said...

assalamualaikum..selamat pagi KS

Suka dgn lagu tu:)versi aizat yg romantis..matang sikit dia...

Hana said...

Selamba je JUARA AJL..nyanyi pgang mug saje ;) hehehe, papepon terbaik lahh

ieda said...

tahniah buat yg menang ..
saya macam biasa x pernah dpt tgk huhu

yan's cottage said...

tak tengok pun...tapi kemenangan memang dah dijanka memang terbaik lah..

nuyui a.k.a miss YUI said...

ok dia mng..slumber je aizat nynyi smlm..hihi

:: Mrs.Eady :: said...

:)

faraherda.razalan said...

Sy mmg puas hati sgt bila Aizat menang. Cute! Sweet! Comel!

intanfirdaus247 said...

Selamat pagi kak KA! muahks! hehe...yes! Aizat memang berhak dan terbaik!

Anum said...

tahniah2

Ena's Palace said...

tahniah kepada pemenang...sy tak dpt tgk la mlm td...

ieja amieja said...

tahniah buat mereka yg berjaya..rasanya mmg dah dijangka ye dak keputusan ni..mmg terbaek!!

ieja amieja said...

tahniah buat mereka yg berjaya..rasanya mmg dah dijangka ye dak keputusan ni..mmg terbaek!!

Haryati Faizal said...

tahniah...pada yg berjaya!

Chic Na said...

tahniah semua best.

Jna marcello said...

tahniah kepada semuaaaaa ;D

Mrs Velentine said...

tahniah buat semua pemenang & finalis

Ikhwan Suhaimi said...

Saya mmg sokong Yuna, lege kakak patah seribu x menang.. :)

mama aryan said...

tahniah utk mereka..aizat nyanyi best

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

aizat best

QasehnyaRania said...

a`aa tengok.suke gaya aizat.nmpak matang dengan misai dia tu :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...