Tabung Masa Depan ...

Friday, January 11, 2013

Ummi Pun Dapat Anugerah Juga Adik !

Yang ini gambar Adik menghabiskan kerja2 sekolah malam tadi.  Mula2 suruh Angah ajar sikit bab2 Jawi. Yang lain2 Adik kata boleh buat sendiri. Lepas tu pulak, Adik nak sambung baca buku lagi.  Tak heranlah kalau dia dapat macam2 Anugerah di Pra Sekolah dulu.  Anugerah Ulat Buku, Anugerah Kedatangan Terbaik, Anugerah Mewarna Terbaik dan macam2 Anugerah lagilah.  Sekarang ni, tengah mengejar Anugerah Nilam Tahap Satu pulak.  Dah minat dier,  KA sokong aje. Adik kalau buat sesuatu memang bersungguh2.  Itu yang KA sangat2 bangga!.



Tapi Adik, ni Umi nak bagi tau. Bukan Adik aje yang selalu dapat Anugerah, Umi pun dah dapat juga .................................  ( TQ TIHARA YE !).
  16. Blogger Fairuz- Kesuma Angsana
 

22 comments:

CeqGu said...

Wahhh anak dgn mak sama2 hebat hihi tahniah kak

Knor said...

nenek ni pun bangga dgn adik tau..berusaha tgga kejayaan.

Mohd Selim Zainal said...

emak dan anak dapat anugerah tu,,,alhamdulilah...

mselim3

bunga_rose said...

rajinnya dia mewarna, kemas pulak tu.. bagus.. keep on the good work adik ^_^

suri solehah said...

Ank pempuan mmg rajin lg dr ank lelaki kan....

ieja amieja said...

tahniah both of u..sama2 hebat mak n ank..^_^

Ann Ishak said...

tahniah KA dapat anugerah jugak...hihihi tak nak mengalah tu dengan anak ;D

ummuaidan said...

wah mak borek anak rintik nie..:)

ANIM said...

kat sekolah kak, budak perempuan selalunya yg rajin baca buku kat library, yg buat kerja kemas, yg siap kerja on time.. sama macam adik

Orga said...

wah KA...mak dengan anak sama-sama hebat, tahniah :)

Haryati Faizal said...

tahniah KA!

bagusnya anak KA, semoga terus cemerlang ye...

Fiza Rahman said...

Tahniah adik. Banyak anugerah yg adik dapat yer. Smoga anugerah Nilam tu jadi milik adik juga.

Tahniah buat kak KA juga. Sama² lah kita dpt anugerah ☺☺

QueeN TerataI said...

baguslah kalau adik bersungguh-sungguh dlm setiap perkara yg dia lakukan.. menjadi kebanggaan...

tahniah juga buat KA...

❤Kamsiah❤ said...

bkn artis ja yg dapat award kan hehe..

makchaq said...

Tahniah adik..
tahniah jugak kat Umi..

N.Aima K said...

tahniah anugerahnya :)

aizamia3 said...

tahniah.. teruskan lagi usaha buat dak adik tu.. ;)

wantie said...

wah.. anak ngan mak sama aktif. bagussssss

Raudzah Zahari said...

Tahniah KA yang memang ohsem..nanti kita akan bagi anugerah kat KA jugak ya..tapi kena tunggu..special punya!!!he..he.. anyway congrate to the Kid too!!!

sal ya said...

tahniah ye...

Mrs Velentine said...

tahniah Kak KA

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

anak dan mak sama2 hebat la...tahniah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...