Tabung Masa Depan ...

Thursday, February 21, 2013

2 Gunting Dengan Mata Tertutup

Tertarik KA membaca berita ini.  Macam2 cara, nak melariskan perniagaan dan menarik pelanggan ni yer.  Contohnyer, di Ukraine ni di mana seorang pakar menggunting rambut, Oleg Maksyuk menggunakan dua bilah gunting semasa dia memotong rambut pelanggan wanita di sebuah salun pada Isnin lalu. Biasanyer tukang gunting akan guna satu je gunting kan !

Bagaimanapun, dia menggunting rambut dengan kedua-dua matanya ditutup dengan kain penutup mata berwarna gelap. Maksyuk membuat kerja-kerja itu dengan tujuan untuk menarik lebih ramai pelanggan datang ke salunnya. - AFP 
 

Macam mana ada berani ?.  But not for KA lah hehehe. Bayangkan lah kalau dibuatnyer tersilap gunting, parah nanti !

30 comments:

Ibu Amirul said...

pelanggan pun tutup mata sebab tak berani tengok... hehehe

Kakcik Nur said...

Tak beranilah kakcik. :)

Knor said...

HIDUNGNYA TINGGI MACAM BOLEH NMPK AJE..TEMBERANG NI..HIHI

Nurzakiah Hanum said...

lari x mau

ummuaidan said...

Terpikir jgk..boleh harap ker kang slh potong nangis jerr

careno said...

idea kreatif utk marketing tp skali buat silap mmg habis laa...

:: Mrs.Eady :: said...

baik laaaa....

With Julia said...

Ohhh teror yerrr...kalo nk buatteknik rebonding pun tutup mata gak eh hahhaha...mcm2 lah nak laris leh tup mata pun ramai dtg...kang terpotong hidung cm no????? hahha

Sue-Rya Qistina said...

kalau tersilap gunting rambut ok lagi. jgn tersilap gunting mende lain sudah le. hehehe. haru!

m.u.l.a.n said...

memang tak berani..

Mrs Velentine said...

wah takut lah..nntterguntung telinga..hehe

QA's ~ mamapapa said...

kt overseas ye ni KA?

eB said...

confident jerk... kalo eB la... jerit kot ngeri... ha3

lieyalatif said...

erkkk tak berani la KA oiiii...mau rabak kulit kepala kang hahaahhaahaha

pelik2 laa org ukarine nieh...

CeqGu said...

kalau dah tersalap gunting anggap jer la seni kikiki

Rasp said...

eeeee i pun tak brani amik risiko nye....

Orga said...

not for me too KA, memang lah terer, tapi salah sikit, hilang telinga nanti, eiuww...

hainom OKje said...

Tak de gambar hasilnya ke KA?

azievee said...

hahaha saya dengan mata terbukak pun boleh sengget rambut...kalu tutup mata...hahaha...x tau nak kata...

nik ros said...

tak berani la. pelik2 jea diorg ni..hehe

Haryati Faizal said...

mang terorlah...tukang gunting ni

Ibu Lala said...

Dgr citer ni kat hotfm je pagi td. X baca pun. Eiii cam seriau jugak..

sal ya said...

sekali tergunting benda lain daaa...

Ira said...

terrornye dia..
eeeii..xnk la.
sedangkan yg bukak mata pn gunting kene kat telinga.. ni plak tutup mata.. seramm..

Fiza Rahman said...

Tak berani juga. Scary lah kak.

SyAmSuL AnUaR said...

xberani den...sesuai utk yg org berani n percaya pd tukang gunting tersebut..

wan nurul hezrina abd halim said...

serius kak kalau nurul tahu si tukang gunting mcm nie mmg tak mo amik risiko g gunting kedai nie.Biarlahoun dia kata dia ada sijil genting tutup mata...huhuhu tak sanggup den!

Ena's Palace said...

Sungguh luar biasa! mmg teror mamat nih!

wantie said...

sori la KA. tak berani. kang gunting kepala TI plak nanti. takutttttttttttt

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kelebihan dia mcm tu kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...