Tabung Masa Depan ...

Tuesday, February 19, 2013

Baca Quote Ni Teringat Anak2

( SHARE FROM FB )

Teringat kat anak2... Along, Angah dan specially Adik yang bongsu...
Perangai yang sama dari kecil2 dulu
Apapun yang ada mesti nak diberi KA satu
Apa pun yang dimakan mesti nak bagi KA merasa juga tu
Tak kisahlah apa bendanyer itu
Kadang2 buat kita rasa sangat2 terharu
Even pemberian itu tak bernilai ribu2
Tapi kasih sayang & ingatan yang satu 
Dalam pemberian sekecil itu
Merupakan anugerah tak ternilai buat seorang ibu !
Harap2 ianyer akan berterusan begitu.....
Wahai anak2ku !
Doa Umi sentiasa bersama kamu semua selalu.........

( N3 AUTO PUBLISH )

26 comments:

ANIM said...

betul tu KA..
ingatan pada ibu tersayang tu yg buat seorang ibu terharu...

Dunia Wilma said...

Penyayang sungguh anak2 KA :-)
KA pasti berbangga dengan mereka kan :-)

Bui Junaidi said...

MMG CEPAT THARU KALAU BAB ANAK2 NI KAN..

ieda immi said...

ye kak .. saya lak touching kak huhu

eita said...

hadiah kecik tapi ingatn si kecik tu yang jadi hadiah tu besar

waiman said...

Berikan kegembiraan kepada ibu bapa kita, insya Allah anak-anak kita akan mengikut contoh kita apabila mereka dewasa kelak insya Allah.

KY said...

aamiin...setipa ibu bapa mengharap anak2 yg soleh solehah

Nastyna said...

Touching... hhuhuh

izan mama mia said...

so suwett

TiranaAduka said...

salam sis ka
Ala sis.ta sedey la pulak..

CeqGu said...

Terharu plak cikgu baca entry ni

ummiross said...

pemberian anak2 selalu buat kita rasa terharu kan KA..

lynn kamarul said...

touching sgt. bila la nk rasa pengalaman macam KA

lynn kamarul said...

touching sgt. bila la nk rasa pengalaman macam KA

Marsita yahya said...

tersentuh hu hu

Empayar Utama said...

tak tau nak komen sebab saya lelaki tapi nak komen juga ^_^

Nursaila Norman said...

teringat ibu..huhuhu..wpun kecik tp dia happy bila kita bg dia pape je pun..

Riedaffya ibrahim said...

salam Ka...lama x singgah sini..sangat touching bile membacanye..hee

MaMa Rey said...

betul tu KA..
tak kisah benda sekecil apapun tapi kita rasa sgt terharu bila anak2 kita sentiasa berkongsi sesuatu dgn kita..

Fauziah Mohamad said...

alaaaa terharu jugak

sal ya said...

yg penting tulus dr hati dia orang kan.

Ira said...

betul tu KA..
bila aimy bg apa yg dia makan, seronok rasanya..

N.Aima K said...

sob sob sob..terharu!!

Mrs Velentine said...

terharu.bila teringat anak2 cerita nnt abg kumpul duit bagi mama hadiah

mama aryan said...

betul tu KA...baru tau perasaan s'org ibu sejak dah ada anak ni,mcm tu lah perasaan arwah mak ngan ayah saya bila anak2 bg sesuatu utk mereka

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

so tacing kak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...