Tabung Masa Depan ...

Thursday, February 21, 2013

Berpada2lah Menghukum

( FROM GOOGLE )

Serius KA sebak membaca....
Dan ada air yang mula menitis di hujung mata !

( N3 AUTO PUBLISH )

31 comments:

fatin farhanah said...

Sedih T.T

Ibu Amirul said...

siyes... memang sebak...

are_lin@yu said...

alaahi sedihnya baca..msti ayah dia pn sedih..huhu

Sue-Rya Qistina said...

sedihnya..
tu marah dah menguasai diri la tu.
saya kdg2 beringat jugak kalau marah.
risau takut mencederakan anak.
pas marah dah reda, baru dtg pujuk anak

Riedaffya ibrahim said...

sy pon terharu bile membacanye Ka..

Kakizan Omar said...

sebab tu laa.. dalam hati kena banyak2 zikrullah.. supaya tak der peluang syaitan nak bisik kemarahan yang melampau.. peringatan untuk diri juga.. :D

baby comel said...

Sedihnya.. Belajar memahami sblm menghukum. Tu yg terbaik. Berfikiran bijaklah sblm bertindak

Bin Muhammad said...

Salam KA,
Benar kata pepatah,
Sesal dulu pendapatan, sesal kemudian tidak berguna.
Kalau rasa teramat marah, pergi bilik air...mandi dan berwuduk. Air dapat menyejukan api kemarahan dan mengembalikan kewarasan. Cubalah...
Ingat! Patah xkan tumbuh, hilang xkan berganti!

Nurzakiah Hanum said...

so sad :(

m.u.l.a.n said...

sedih kan.. kadang tercubit anak pon nyesal berminggu2..

wahida said...

sebak...

Mrs Velentine said...

sebaknya..kita kena belajar kawal kemarahan

mama aryan said...

sangat sedey

hainom OKje said...

Sangat terharu.... kadang tu berlaku jugak cam ni tanpa disedari..

Fynaz Shamz said...

sedihnya

eB said...

('-')... hu3

ummuaidan said...

sedihkan..itlah bila bertindak dgn tidak rasional

NurSalihah Norman said...

tersentuh bila membacanya huhuh... :(

hazwan hairy said...

sobsob.....sedih lak..

Haryati Faizal said...

sedihnya...

Ibu Lala said...

Sayang kete dari anak. Apalah manusia camtu. Kesian. Marah sikit sikit sudah lah kan

Sy pun sedih baca citer macam ni. Sejak ada anak ni, sensitif sgt klw isu2 pasal anak ni..

Ummiarissa Mahdi said...

gitu pula ye..terus menghukum tanpa melihat disebaliknya...memang sedih

sal ya said...

pernah baca dalam mastika tp itu budak perempuan.

Fiza Rahman said...

Touching...huhuhu...

wan nurul hezrina abd halim said...

ibu bapa kena berbalik pada agama.bila marah kna istigfar banyak2 jgn terlalu panas baran n berlanjutan.biasalah ragam anak mmglah buat kita kadang2 marah n tak bleh bnak kawal tapi kena tinggkatkan lagi kesabaran dan bermohon doa selalu di kuatkan iman dan kesabaran pd Allah..insyaallah tak jadi kes mcm ni..ingatan buat nurul dan suami juga dlm mendidik anak2.

Ira said...

sedihnye..
itu la, kalau marah tu kene beringat.
peringatan utk diri sendiri

Ena's Palace said...

Alahaiiii sedihnya...

Chic Na said...

touched.

Mohd Selim Zainal said...

sedih baca..mesti menyesal daddy tu...

mselim3

wantie said...

keta boleh bel;i tangan anak mcm mana nak ganti

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

terharu rasa kak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...