Tabung Masa Depan ...

Tuesday, February 05, 2013

Bila Yang Dirancang Tak Menjadi

Gambar2 yang disnap2 waktu cuti2 hari tu !
Rancangnyer nak mendaki Gunung Nuang
Tapi En Hubby dan Along kata tak sesuai untuk KA
Sebab ligamen tendon kaki yang x sembuh2 lagi
Sampailah  ke hari ini
Itulah gara2 takut nak dioperate
Tahan ajelah sakit kaki ni !
So, ambil ajelah gambar2 kehijauan alam ni
Untuk kita kongsi2 !
Itupun guna H/P Cap Ikan KA tu...




Katanyer yang ini Pokok Kelapa Laut ye ?
Betul ke ?


N3 AUTO PUBLISH
( BW & BALAS JEJAK NANTI2 YE )

33 comments:

Ibu Amirul said...

Pernah daki gunung ni masa belajar dulu...

Anum said...

macam nie pokok kelapa laut

intanfirdaus247 said...

Selamat pagi kak KA...x pa, ada hikmah di sebalik tu semua ..:)

are_lin@yu said...

oo..suka pnjat gunung ke..hihi

Nieyl said...

Salam..
Selamat pagi...

:: Mrs.Eady :: said...

ikan pun ade kamera keee?hehehe..

Kasih Salina said...

seronok aktiviti camni KA, dapat tgk2 pokok2 menghijau dan hirup udara segar..

careno said...

tak jauh sgt dgn rumah gunung nuang ni.. ntah bila ntah nak pergi.. hehhee...

kiera'sakura said...

air kelapa laut sedap. hihihihihi

izan mama mia said...

tinggi ker gunung nie..xpernah sampai

Ratu Hatiku said...

Hubby ada gak ajk ke sini..tp belum smpai lg :D
Moga cepat baik kaki tu ya KA

zaza nizam said...

kesian KA.. xpe la xdpt daki gunung.. ambik gambo pun jadila hehe..

Nour Adieb said...

wahhh, best daki gunung :D. sabar r, bila kaki dah ok br boleh daki

lieyalatif said...

walaupun pakai hp tetap cantik2 gambar ka....

oo ka pun ade problem ligamen yeak...terbace pasal johan raja lawak tu pasal ligamen ni...seram plak....hope ka cepat sembuh yeak...

nea lopah said...

xpe kak..kasi kuat semua otot motot dulu bru g mendaki yer. Time tu sambil berlari mendaki. hahahaha

Rai Ourkizuna said...

kesian KA.. semoga cepat sembuh ya.. dapat join aktiviti macam tu seronok..

Ena's Palace said...

ohh..pokok kelapa laut ke nih? nape tak mcm pokok kelapa?

Chekgu Azrine said...

klu saya pun cm xlrt je nk pnjt..hehe

Bin Muhammad said...

Betul la...hijau jer! Mane gambar gunungnye? hehe.
Kesian dia, xdpt mendaki. Kena pegi gunung yg ada kemudahan pengangkutan kepuncak le lepas ni. BM syorkan ke gunung Jerai atau gunung mat cincang.

yana aina said...

menghirup udara segar dari tumbuhan hijau ... menarik aktiviti mcm nie

ayut said...

gitu ea pokok yer??ayut pon tak tahu...

JunAina said...

Akak dekat je tapi tak pernah pulak sampai situ. Nak manjat2 lagilah tak larat rasanya sejak dah rasa cam tua nih...hahhaaa...

Mira Adzlia said...

syioknye..ijau je

Mrs Velentine said...

first time tengok pokok tue

Mrs Velentine said...

pokok kelapa laut??

LiYa HaNiF :: said...

liya pun tak tahu kak .. tk pernah tgk pun pokok kelapa laut tue

N.Aima K said...

wah tak jelas gmbr tuuuu..nak tengok juga!

Fiza Rahman said...

Laaa...akak main apa sampai ligamen cedera?

Teringin juga nak mendaki gunung.

Ikhwan Suhaimi said...

ishhh akak u better do something la dengan kaki.. tu, takut part2 lain plak sakit.

Haryati Faizal said...

camni ke pokok dia...

Chic Na said...

seronok kalau dpt panjat ni.

Pn. Sheila said...

bestnye KA, mesti seronokkan...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

dpt tangkap gamabo pun jd la kak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...