Tabung Masa Depan ...

Friday, February 22, 2013

Cantiknyer Angsana Velavaru Resort Maldives

Angsana is a hotel brand that caters to the modern traveler seeking style and authenticity. Comprising contemporary and chic retreats, Angsana properties are designed to create and deliver vibrant enlivening experience for guests at work and at play. 

Aduhailah, boleh mula berangan2 dah
Wahai KESUMA ANGSANA !
Mana tau dapat jadi DUTA
For Hotel & Resort ANGSANA
He He He






25 comments:

♥ Wina ♥ said...

Maldives & Mauritius mmg heaven!

Sheila Salim said...

Assalamualaikum KA, amboii ANGSANA! hehe subhanallah cantiknya kak. teruja mata memandang. nak pergi, mahal dan jauh. adoyaiii hati :)

Mrs Lurve said...

ya ampun, cantiknya...syurga dunia

Amanda Suria said...

subhanallah...cantik..sure mahal nak mati..

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

hui.lama dah tak gi bercuti. rindu nak cium udara tempat orang

Nurzakiah Hanum said...

bestnya kalau dpt pg

Mrs Velentine said...

mmg cantik done hi shop

are_lin@yu said...

wahh mmg cantiklah tnang ja tgk..

Sally Yatiey said...

Sangat cantikkkkkkkkkkkkk!

Rasp said...

subhanallah...ohsem sungguh....
nak gi situ ntah ler leh ke tak...
dapat tengok gambar pun jadiklah...

ALoNa CintamaniszLite said...

kat maldives ada resort nama angsana??
orang asia tenggara punya ke resort ni??

Qashmere said...

Ya Allah..cantiknya sis...

Dah lama tak singgah sinilah...

Hehehe sihat ke sis?

CeqGu said...

wowwww....rasa nak pi hanimun kali ke 10 kat situ lah hihihi

LydSunshine said...

Ada nama angsana la, macam nama KA. Tapi jauh sangat kat Maldives. Permandangan malam tu jadi cantik sebab derang pandai main lampu.

Knor said...

cantikkkk..

Chic Na said...

tempat2 kat maldives ni banyak cantik2 kan. bila la dpt pegi sana. hihi..

~aYu~ said...

woow.. mmg cantik sgt..

wantie said...

ROOM DIA COLURFULL..SUKA.

LiYa HaNiF :: said...

bila le nak dpt pergi maldies ni kan.. huhu

Selipar Putih said...

mem xdpt nak dinafikan la kak..

Liza Razak said...

cantiknyaa !!

Nur-nba said...

Cantiknya...

nea lopah said...

rasanya tak mau pulang ke rumah..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

cantik sangattttttttttt

Fiza Rahman said...

Indah sungguh ciptaanNYA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...