Tabung Masa Depan ...

Wednesday, February 06, 2013

Kreativiti Dekorasi Dengan Cara Recyle Basikal Lama Kita, Menarik !


Interesting right !

 Impressive, isn’t it?

Stop spinning around! :)

A bike integrated in a fence.

Have you ever imagined that the pedals may look quite good on the ceiling?

…or a system that can hold the frying pans in the kitchen!

A chandelier that doesn’t look very luxurious…

An austere table with an industrial look.

A crazy way to decorate a common facade!

You can create a system from wheels that is perfect for the climbing plants in your garden

N3 AUTO PUBLISH

28 comments:

Lelaki Ini said...

suka dgn gambar no. 2

Anum said...

wow kreatifnya

maria firdz said...

wah.. kreatif2.. blh bgtau bapa kt kampung ni.. hehe.. mmg byk je rim2 basikal lama tak guna.. hehe

Nooriah Abdullah said...

wah cantik bekenan lah pada semua yg di pamerkan entah ke tidak basikal buruk yg belakang tu haha kalau tak boleh jugak buat macam ni..

nuyui a.k.a miss YUI said...

menarik sggh!

aizu's life said...

kretip sgt yg kat singki blk air tu.. :)

LydSunshine said...

Kreatifnya derang ni. Ada yang buat jadi meja, ada yang jadi kusi, ada yang buat pagar, yang buat kaki sinki pun ada.

♥ Wina ♥ said...

wahhh x pernah terfikir pun!

paling suke idea gantung segala kuali senduk tu :)

azievee said...

Menarik...kat umah kampung banyak basikal tua...boleh la deko2..hehehe

are_lin@yu said...

wahh mmg kreatif sangat ni

ummuaidan said...

kalau ade beskal nak jgk buat ...:)

hazwan hairy said...

perghh sgt kretif lah....

RedRose said...

whoaaaa....who thought it would be dat nice bila di recycle kan?
antara rajin dengan tidak aje lah nak buat. huhuhu

Suraya Baharun said...

kreatif nye...

Nieyl said...

kreatif2....:)

Mrs Velentine said...

kreatif..yg sinki tue cantik

aTieYusof Family said...

Kreatif sungguh..cantik plak tu!..:)

Bui Junaidi said...

KREATIFNYA...

Rai Ourkizuna said...

kreatipnya.. kalau basikal zaman dulu lagi comel kan buat gini.. klasik gitu..

Mrs Lurve said...

kreatipnya!!

LiYa HaNiF :: said...

uihh kretip tul lah...

NoEn said...

menarik n creative

Haryati Faizal said...

kreatifnya...

Chic Na said...

kreatif sgt!

Nastyna said...

nak gantung basikal kat dinding la camni hehehe.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ni mmg kretip betol2 la

mama aryan said...

sangat2 menarik nih..

Fiza Rahman said...

Wah...kretifnya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...