Tabung Masa Depan ...

Monday, February 18, 2013

Farah Ashikin Bergelar Isteri Lagi

Kalau benar,  Alhamdulillah & Nak ucap tahniah
Buat Farah Ashikin...



Andainya tidak benar dan gossip semata2 ,
Harap2 Farah tampil membetulkan kenyataan
Bagi mengelakkan sebarang fitnah !
Tentang perkahwinan terbaru beliau dengan Zahier Stanley...

 

Apapun always doakan yg terbaik for her !
Suka dengan penghijrahan beliau ....

&

18 comments:

AyueJean AJ said...

Alhamdulillah....
AJ pun suka tengok penghijrahan dia...

Dee said...

tp rasanya mmg dia dah nikahkan..dee baca kt blog BN tu lah..smlm akadnya..wallahualam..

nea lopah said...

cntik folower ka..800! semoga jodoh nya berkekalan (kalau betul lah)

Sheila Salim said...

Assalamualaikum KA, kalau betul alhamdullilah. semoga bahagia dunia dan akhirat :)

*cantik dia bertudung litup !

QueeN TerataI said...

kalau betul dah kawin apa salahnya diwar-warkan.. InsyaAllah ramai yg akan mendokan

nik ros said...

dia dah nikah dah.baru jea nikah minggu lepas kot.

Nour Adieb said...

alhamdulillah, sweet :)

Selipar Putih said...

smge smua nyer baik2 je...kita berhak memilih dan sebnrnyer kita tiada pilihan melainkn islam

izan mama mia said...

mg benarlah berita tersebutsaya sgt suka dgn gaya dia sekarang

Bitt (double IS) said...

alamak siapa ni..saya tak cam jugak

Ena's Palace said...

moga jodoh dia kali ni berkekalan hendaknya..

Haryati Faizal said...

alhamdulillah...comei je bertudung, semoga berbahagia ye

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

doakan yg terbaik utk dia

Mayang ABDUL RAZAK said...

semoga berbahagia le hendaknya..

ALoNa CintamaniszLite said...

iye kan aje lah perkara yg baik. naper mesti nk sembunyi2 dan nk elak.

Semua orang suka...kan..

Mrs Velentine said...

tgu jer cerita dr tuan punya diri

kay_are said...

kalau betul, same2 doakan yang terbaik.. =)

mama aryan said...

alhamdulillah..doakan yg baik2 sahaja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...