Tabung Masa Depan ...

Saturday, February 23, 2013

Kalau Dah Namanyer Pencinta Alam

Bring Nature Inside With Some Incredible Posters











Menarik juga kan !


 ( N3 AUTO PUBLISH )

22 comments:

Selipar Putih said...

fuhh...meme kena mahir buat poster lepas nh

Bin Muhammad said...

Salam KA,
Kali ni xkomen panjang2...
Menarik, kreatif dan mengujakan.
Tapi kena tukar selalu kot, xkan bertahun-tahun rasa duduk dlm hutan..sesekali nak juga berada di air terjun atau tepi pantai...hehe

ieja amieja said...

nice pic! klu lah dapat buat cam tu dlm umah best gak kan..release ckit tension lps wat keje..lbh2 lg pic last tu..

izan mama mia said...

komen gambar pertama jer lah sbb gambar pertama jer keluar habis...mmg cantik..tersa dok tido dlm hutan..aura kehijauannya

baby comel said...

perggh, lawa giler tu. teruja tengok

ANIM said...

ketenangan itu terlalu mahal harganya..dan orang sanggup berbuat apa saja untuk mendapatkannya..

xila dot said...

giler cantikkkk! memberi inspirasi ni...

Chic Na said...

cantik..

Papa Mifz said...

yup mmg menarik...nampak sangat real...!!

nea lopah said...

cantik nye..sejuk jer rasa. selesa. release stress

Raudzah Zahari said...

Amazing..cantik giler ni KA!!!

Nastyna said...

memang menarik, macam real jer bila wallpaper besar gitu.

Bui Junaidi said...

WOWOWOWOWOWOWOW..SEMUA BUI SUKA..KALAU BAB2 HIAS RUMAH,BUI MMG SUKA..DPT IDEA NK HIAS RUANG TAMU NNT..HEHEHE

zulaikha megat said...

memang menarik KA..tenang jer rasa hati bila memandangnya..

Nur-nba said...

Tenang je... semuanya cantik.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wow nampak real la..kretip2

CeqGu said...

Cantik juga yer ka....tp kalau duk sorang2 rasa mcm tersesat dlm hutan ka pulak hihi

Empayar Utama said...

Alam semulajadi memang sejuk mata memandang

intanfirdaus247 said...

alam yang cukup menenangkan..:)

Haryati Faizal said...

memang menarik KA!

Fiza Rahman said...

Cantiknya.

Mrs Velentine said...

cantiknya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...