Tabung Masa Depan ...

Wednesday, February 13, 2013

Kreativiti Dekorasi Dengan Kitar Semula Tali Pinggang Lama

Apapun barangan yang nak kita buang2kan tu.  Harap kita boleh fikir2 dulu.  Tengoklah macam kat bawah ni.  Bila tali pinggang lama pun boleh dikitar semua menjadi sesuatu yang lain dan sangat2 menarik & kreatif.  Yang penting kena rajin sikit, betul tak !






( N3 AUTO PUBLISH )

26 comments:

AyueJean AJ said...

Sangat kreatif...
AJ suka yang last tu... =D

Cheida_Mymee said...

kreatifkan diorg

Nurzakiah Hanum said...

kreatif sgt2

Sheila Salim said...

Assalamualaikum KA, lawanya! sungguh kreatif! sheila nak kerusi malas jenis old skool gini. style gila. hehehe

Kakzakie said...

Kena yg warna-warni cantiklah pulak KA:)

KY said...

memang rajinlah..kita je yg malas hihih

QueeN TerataI said...

mmg sgt kreatif... tpkan KA.. kalau ada 1 je tali pinggang yg nak dibuang bole buat ape je eh? hehehe

ieda immi said...

mak aih kak ..
x terfikir saya nie ! ;)

:: Mrs.Eady :: said...

wahhh..awesome betul!

❤Kamsiah❤ said...

cantik,kreatif..sekali pandang tak terpikir pun yg diguankan tu tali pinggang terpakai

Nieyl said...

kreatif nyer...nak buat tuh adeh..malas nyer....hehehe

♥ Wina ♥ said...

wah wah wahh :)

Bazilah (^0^) said...

kreatif sungguh!

Kakcik Nur said...

Kalau kreatif, tidak banyak pembaziran terjadi. :)

eima said...

kena rajin & berbakat ....

Mrs Velentine said...

kreatif..hehehe

Ibu Lala said...

sangat sangat kreatifkan...

Juhariah Johari said...

Terimakasih kerana N2 ni. Mama memang ada kersi yg berlubang tapi sayang nak buang!

Cik Zaitul said...

fulamak..yang gantung macam pasu tu menarik..
tapi tahan lame ke?

mmg gud idea lah :)

are_lin@yu said...

sgt kreatif!

Haryati Faizal said...

memang kreatiflah

Bui Junaidi said...

WOW..UNTUNG JD ORG KREATIF NI KAN

mama aryan said...

memang cantik dan kretif lah

Fiza Rahman said...

Kretifnya.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kretip!

wantie said...

lawa... yg last tu lagi lawaaaaaaaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...