Tabung Masa Depan ...

Sunday, February 24, 2013

Maaf Itu Satu Ubat

Kadang2 memberi maaf itu, Cukup2 perit
Kadang2 memberi maaf itu, Terlalu sukar dan pedih
Tapi percayalah .......
Sesungguhnyer memberi maaf itu
Adalah suatu ubat penenang terbaik !

( FROM GOOGLE )

(N3 AUTO PUBLISH)

19 comments:

nini said...

bila maaf itu ikhlas, terlerai semua dendam...hati lebih tenang...=D

~Emaa Hasnah (^_^)~ said...

betul tu..memberi maaf membuat hati tenang dan lapang

kiera'sakura said...

walaupun perit tapi lepas memaafkan tue mesti lega, tue pun klu blh maafkan dgn ikhlas la huuuu

Selipar Putih said...

BK tetap maafkan si dia yg buat BK jadi mcm ni

http://www.mimbarhatiku.blogspot.com/2013/02/terima-kasih-pada-si-dia.html

ieja amieja said...

setuju sangat..
sbb itulah nabi kita pemaaf orgnya..

KY said...

betul tu KA...walaupun kemaafan itu menambah sakit di hati

Orga said...

setuju tu kA, apalah susah sangat nak maafkan orang lain...

xila dot said...

aku maafkan kamu, tak perlu ketemu cukup kau tahu...eh

intanfirdaus247 said...

Salam kak KA.....harap kak KA sihat2 slelau...betul apa yg kak katakan tu...memberi maaf itu satu ubat..ketenangan

adyna said...

setuju dengan KA :) maaf adalah terapi yg terbaik

CeqGu said...

Sgt betul !!!

Nastyna said...

Indeed, even kadang2 payah nak maafkan.

Chic Na said...

betul! ;)

Haryati Faizal said...

betul anak-anak pun dah kena diajar dengan perkataan MAAF ni dari kecik...

eita said...

kadang tu susah benar nak maaf kan orang kalau hati dah terluka

Malay-Kadazan girl said...

Kalau di facebook saya dah tekan like.

Fiza Rahman said...

Betul tu kak. Tapi saya sampai skang masih tak boleh nak maafkan apa yg 'si polan' tu buat pada saya. Terlalu menyakitkan.

Mrs Velentine said...

memaafkan itu mmg tidak mudah tp boleh membuat kita tenang..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

memaafkan tu sifat mulia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...