Tabung Masa Depan ...

Thursday, February 28, 2013

Sharifah Sofia Introducing Her No. 2

Alhamdulillah & Tahniah buat Sharifah Sofia untuk kehamilan kedua beliau.  
Seperti mana berita kegembiraan yang dikongsikan beliau di laman twitter....
Siapalah yang tak gembira bila dikurniakan cahaya mata lagi kan !
Rezeki dari Allah swt tu....


Siap share gambar scan baby beliau lagi...


Strange.. I feel so much movement in my tummy already.. - See more at: http://www.malaysiandigest.com/entertainment/268822-sharifah-sofia-hamil-anak-ke-2.html#sthash.KM1asE0Z.dpuf
 Agak sunyi dengan cerita2 beliau semenjak penghijrahan dulu.
Apapun kita doakan yang tebaik untuk beliau yer. Kehamilan kedua selepas dikurniakan seorang puteri yang telah berumur 2 tahun kini....
 

Baru-baru ini dia telah berkongsi sekeping foto imbasan (scan) bayinya kepada peminat. - See more at: http://www.malaysiandigest.com/entertainment/268822-sharifah-sofia-hamil-anak-ke-2.html#sthash.KM1asE0Z.dpuf
Baru-baru ini dia telah berkongsi sekeping foto imbasan (scan) bayinya kepada peminat. - See more at: http://www.malaysiandigest.com/entertainment/268822-sharifah-sofia-hamil-anak-ke-2.html#sthash.KM1asE0Z.dpuf
Baru-baru ini dia telah berkongsi sekeping foto imbasan (scan) bayinya kepada peminat. - See more at: http://www.malaysiandigest.com/entertainment/268822-sharifah-sofia-hamil-anak-ke-2.html#sthash.KM1asE0Z.dpuf
Baru-baru ini dia telah berkongsi sekeping foto imbasan (scan) bayinya kepada peminat. - See more at: http://www.malaysiandigest.com/entertainment/268822-sharifah-sofia-hamil-anak-ke-2.html#sthash.KM1asE0Z.dpuf
Baru-baru ini dia telah berkongsi sekeping foto imbasan (scan) bayinya kepada peminat. - See more at: http://www.malaysiandigest.com/entertainment/268822-sharifah-sofia-hamil-anak-ke-2.html#sthash.KM1asE0Z.dpuf
Strange.. I feel so much movement in my tummy already.. - See more at: http://www.malaysiandigest.com/entertainment/268822-sharifah-sofia-hamil-anak-ke-2.html#sthash.KM1asE0Z.dpuf

33 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum KA, lawanya syarifah! bestnya anak no 2 odw hehehhe

Knor said...

cantik bertudung..dapat suami yg baik..insya ALLAH isteri juga akan bertambah2 jadi lebih baik.

♥ Wina ♥ said...

dah nak masuk 2 ye? :)

ANIM said...

muka dia pun sejuk mata memandangnya

Sue PeLik said...

tahniah!!! hihihihi. eh? bukan KA erk?? huhuhu owhh ok. huhu :P

datang singgah sini. setelah lama tak jenguk blog neh! huhuhu

Chic Na said...

rasa cam baru lg dgr dia bersalin. murah rezeki dia.

Papa Mifz said...

oh mengandung lagi yer dia...

Cinta Misteri said...

ni sharifah sofia yg belakon dlm nur kasih tu ehhh? alhamdulillah...msti baby dia comel mcm dia jg

wantie said...

bestnya ngandung. suka bila baby gerak gwrak dlm perut

Qashmere said...

A ah berseri seri lah muka beliau

eiela said...

comel je dia pakai tudung

Leeza dayasari [santai leeza] said...

berseri-seri.

..:::FIRDAUS@HUDA::.. said...

Cntiknya dia..

Aleyn said...

X tau pun dia dah berhijab...alhamdulillah

n 0 e s u h a i m i said...

nampak sweet jer..

MaMa Rey said...

bertambah seri dia menagndungkan..tengok senyumannya pun boleh tau happy sgt..

Ujie said...

Alhamdulillah...mcm tak perasan bila dia kawin. Tup2 dah ada anak sorang..ni nak masuk dua. Semoga dia bahagia dunia akhirat!

Nastyna said...

berseri2 ibu mengandung.

azievee said...

Dah nak masuk dua dah anak Sharifah sofea...bile la saya nak menambah nie...usia makin meningkat

Tihara said...

alhamdulilah murah rezeki dia :)

Mrs Lurve said...

comel je nmpk dia..

nuyui a.k.a miss YUI said...

sgt comel..

izan mama mia said...

comel dia slps bertudung ni..mg anaknya secomel mak dia

LydSunshine said...

Dah nak mausk 2 dah anak dia.

Ietams said...

lawanya die. berseri

Fiza Rahman said...

Tahniah buat dia. Sweet jer muka.

Ira said...

dia ni mmg cantik kan KA. pakai tudung lg cantik. baby mesti comel2 ni. hehe..

Mrs Velentine said...

alhamdulillah...tambah sorang lagi..comel dia bertudung

Mrs Velentine said...

done hi shop

Haryati Faizal said...

tahniah...berubah dah di ye... alhamdulillah...

ArELeEz said...

nmpk seri org preggienye. comel!

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tahniah utk beliau

sudipVSsenduk said...

comel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...