Tabung Masa Depan ...

Saturday, February 09, 2013

Tahniah Memey, Norman & Abby Abadi

Cuma nak ucap tahniah buat Memey & Norman atas kelahiran cahayamata pertama mereka. Dan tahniah juga buat Abby, yang tetap sudi menziarahi dan mendoakan yang terbaik untuk bayi Memey & Norman ini. Yang ini KA cukup respek pada Abby !

# Untuk anda yang tidak tahu, bayi lelaki hasil perkahwinan Norman dan Memey ini namanya ialah Mohamed Darwisz Hakim. Abby menerusi laman Instagramnya, Abby memberitahu yang dia akan memanggil bayi tersebut dengan panggilan Darwish. Malah Abby juga berharap agar hubungan baik mereka sekeluarga akan berkekalan #
 

 ( Photo2 Kredit To BeatifulNara )

15 comments:

teratak hati said...

Tabah kan abby..boleh menjalinkan hubungan baik lagi..

Bui Junaidi said...

SYUKURLAH MEREKA SUDAH BERBAIK2 SEMULA..

Budak Kampung said...

insyallah amin

ANIM said...

Itulah HATI...kalau yang satu tu bersih....yang lain ikut sama. Tahniah buat ketiga-tiganya...

Cik Kay Jue said...

wah.... respect abby!

baby comel said...

Wah.. Tahniah buat mereka..

Orga said...

ok lah macam tu, semua dah kembali merapatkan hubungan...tak elok gaduh-gaduh, hehe...

MulutPayau said...

semoga hubungan baik itu terus berkekalan....

MulutPayau said...

semoga hubungan baik itu terus berkekalan....

waiman takwa said...

Wah tahniah untuk mereka.. Comel-comel semua bayi tu :)

nea lopah said...

Tahniah....bagus abby ni.

mamyharraz said...

tahniah buat mereka berdua :)

Mrs Velentine said...

tahniah..baguslah nda payah mau berdendam

Fiza Rahman said...

Tahniah buat mereka.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tahniah utk mereka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...