Tabung Masa Depan ...

Wednesday, February 13, 2013

Terbaru Teman Pengganti Buat Tizz Zaqyah

Lama jugak tak dengar cerita tentang artis cantik yang satu ini.  KA paling suka lakonan dia dalam drama Nur Kasih dulu.  Memang terbaik !.  Lepas kisah putus kasih dengan Remy Ishak dulu, katanyer Tizz Zaqyah sudah bertemu penggantinyer ye ! Apalagi bila beliau memuat turun gambar beliau bersama jejaka tersebut baru2 ini.

Credit Here

Memetik kenyataan di blog Rotikaya, Tiz Zaqyah memberitahu bahawa gambar tersebut adalah dia bersama kekasihnya. Malah Tiz mengaku dia kini dia bersama jejaka tersebut.

“Ya, I’m with him right now. Kami kenal sejak sekolah menengah lagi,” ujarnya

Tidak mahu mengulas lebih lanjut mengenai hubungan mereka, Tiz Zaqyah mahu peminat doakan yang terbaik untuknya.

Macam biasa , kita doakan ajelah ye !

(N3 AUTO PUBLISH)

27 comments:

~MakLady~ said...

Alhamdulillah ~ kita doakan yang terbaik utk mereka yer KA :)

http://blogdearlady.blogspot.com/2013/02/ga-maklady-i-love-to-see-you-smile.html

mama maman aka yana said...

jodoh eks.. putus2 jumpa blk.. :)

Mia Kassim said...

Semoga kekal hingga ke jinjang pelamin hendaknya

TiranaAduka said...

salam sis KA
Hehehe tak dpt nak komen buma dpt baca info dari ka je.

QueeN TerataI said...

moga mereka bahagia hingga ke hujung nyawa..

P.A. said...

semoga jodoh ke akhirat hendaknya...:)

❤Kamsiah❤ said...

kalau dah suka,jgn la bercinta lama2...byk dugaan...

..:::FIRDAUS@HUDA::.. said...

Encemnya

Amanda Suria said...

maybe dah jodoh la kot...

orked violet @ SYA said...

ad iras2 muke husband farah af. hehehe

Knor said...

kawin cpt2kan..

Sheila Salim said...

Assalamualaikum KA, sama padan! hehe semoga mereka cepat2 disatukan :)

Orga said...

orang cantik KA, petik jari jer nak saper-saper pun, hehe...

Momo said...

semoga si dia berkekalan... macam padan je..hehe

Nastyna said...

Doakan dia bahagia dan jodoh berpanjangan. Dia lawa.

nur anis said...

semoga berbahagia untuk mereka..:)

eita said...

moga2 ada jodoh diorang

CeqGu said...

Semoga kali ni bertemu jodoh la hendaknya

zulaikha megat said...

org cantik memang cepat ler dapat penggantinya..

Azian Elias said...

all the best lah kann..

ALoNa CintamaniszLite said...

bila dh putus cinta sesama artis...akhirnya berkasih ngan teman sekolah dulu jgk ler. Ramai jgk ye kes yg mcm ni, hehe..

Ummi Iman said...

Kwn sek men. Menarik :)

Fiza Rahman said...

Semoga mereka kekal hingga ke jinjang pelamin ☺☺

Mrs Velentine said...

alhamdulillah semoga berkekalan..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

owh dh jmpa pengganti rupanya

intanfirdaus247 said...

kalau dah jodoh...

wantie said...

doakan dia bahagia.cepat kawin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...