Tabung Masa Depan ...

Wednesday, February 20, 2013

Terima Kasih My Dear Budak Kampung

Orang memberi, kita menerima
Bila dah terima, kenalah buat N3 nyer !
Aduhai siap ada surat cinta  dikirim bersama
So2 sweet of you dear !

KA baru je terima satu tanda hati
Dari seorang teman blogger ikhlas dari hati
Sebab KA selalu menyibuk komen kat tuan tanah punya N3
Kalau nak kenal TERJAH KAT SINI
Orangnyer baik sgt2 ramah lagi
Memang x rugi !
Sebab Iman antara teman blogger terbaik pernah KA kenali
He He He 

INI DIA GAMBAR HADIAH NYER ! CUTE KAN....
( Mcm tak percaya KA antara top komentor di blog Iman )

TQ IMAN, KA SUKA SANGAT !
Dan 
Moga jalinan ukhwah antara kita akan terus berkekalan.....

( Pst2 : Mana2 ya KA xde buat N3 tu, maknanyer tak sampai2 lagi ler, masalah teknikal di pihak Pos kot .  
He He He )

36 comments:

AyueJean AJ said...

Cutenya...

Nurzakiah Hanum said...

great

♥ Wina ♥ said...

comelnye!

beshnye dapat hadiah :)

ummuaidan said...

best kan dpt cenderahati dr blogger fren nie...:)

BERT said...

bestnya dapat hadiah!

Knor said...

ALHAMDULILLAH CANTIK:)

are_lin@yu said...

alahai cute sgt xpnh tgk lg..huuhu

kakchik@ella said...

Kc paling suka dapat cenderahati buat kenangan. Best, kan.

LydSunshine said...

Apa benda tu KA? Cupcake ke?

nea lopah said...

Tahniah KA.. KA pun peramah jugak. sama macam KE.( Kak engku)

kiera'sakura said...

wahhhh bestnya dapat hadiah

❤Kamsiah❤ said...

comel...mesti wangi potpuri dlm tu.kan..

ALoNa CintamaniszLite said...

seronok ye KA, hehe..tahniah..KA mmg antara sahabat yg rajin menjengah blog sy jg...timakasih.

Sheila Salim said...

Assalamualaikum KA, taniah ya. lawa gift tu. heehee

zaza nizam said...

musim org dpt gift erk..hihihi apun cantik!!..untung KA

Rasp said...

rezki berkawan ye sis...
alhamdulillah....

N.Aima K said...

wah mcm cupcake pun ada!!

Haryati Faizal said...

tahniah KA, cantik!

Kakzakie said...

Walau jauh di alamaya namun terasa dekat di hati. Tahniah dari kakak

Ratu Hatiku said...

Cutenya.. tahniah KA

Ira said...

comelnya.. tahniah KA..

aTieYusof Family said...

Cantik nya hadiah...
best bila dpt hadiah dr teman blogger:)

yan's cottage said...

bestkan KA...bila dapat hadiah dari teman2 blogger nie kan...?

Daddy Ziyyad said...

Boleh buat koleksi hadiah pemberian taman2 blogger :)

Nieyl said...

cuit nyer...:)

NoEn said...

cutenya

QasehnyaRania said...

as-salam kak..
sama la hadiah kita.saya pon dapat mcm tu jugak.warna biru :D

maaf lmbt bls jejak.cuti

Ibu Lala said...

hadiah yg sangat cute miut...

Ujie said...

syoknya..

*apa menda yg comel tu ya?

Mrs Velentine said...

comelnya hadiah..tahniah kak///done hotlink & white.my

Selipar Putih said...

alhmdlh kalau dah smpai..ikhlas tau. BK mampu yang tu je.jgn lupe terjah lagi tau KA..

MaMa Rey said...

comel hadiah tu..
bestnya dapat hadiah dari sahabat blogger..tahniah KA..:)

Bitt (double IS) said...

sangat cute ok...congratulations :)

mama aryan said...

comey hadiahnya

Ena's Palace said...

Ape hadiah yg KA dpt tu? Xleh imagine brg apa kah tu..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Alhamdulillah rezeki kak :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...