Tabung Masa Depan ...

Wednesday, February 20, 2013

Tunang Seminggu Fizz Fairuz Bagai Terkena

Bagi berita di HM pagi ini.  Terkedu sekejap.  Tak tau nak komen apa !  Rasanyer baru aje baca kisah pertunangan Fizz Fairuz ni.  Alih2 dah putus.  Biar betik !

“Saya benar-benar tertipu dan tidak menyangka tunang saya itu isteri orang,” kata Fizz, 34, semalam. Pertunangan Fizz secara diam-diam dengan seorang wanita berusia 26 tahun di Kuantan, Pahang pada 10 Februari lalu, mengejutkan banyak pihak kerana sebelum ini dia hangat bercinta dengan pelakon, Almy Nadia, 27, sejak tujuh tahun lalu.

“Saya tidak menyangka perkara sebegini berlaku dan kehidupan saya seolah-olah ‘diatur’ oleh dia (bekas tunangnya) sejak kami berkenalan setahun lalu,” katanya yang menyifatkan kemungkinan dia terkena buatan orang.
 
( Gambar Petunangan Dari Google )
Empat hari selepas bertunang iaitu pada Khamis lalu, baru dia tahu tunangannya itu isteri kedua seorang usahawan berusia 40-an dan mereka bernikah di selatan Thailand beberapa tahun lalu.


Apapun pada Fizz Fairuz  yakinlah pasti ada hikmah sebalik tiap kejadian kan !

22 comments:

ummuaidan said...

Hmmm...camaner leh brtunang ngan bini orng lak nie..huhuhu

Nurzakiah Hanum said...

macam2 dugaan ya

lieyalatif said...

looo ...siannye die..seb baik KA up cite ni, kalo tak mmg lieya tak tau pun...dah lame tak bace pasal retis2 ni...nasib2 le kalo tertgk melodi baru le tau....

MaMa Rey said...

hah...baru tau ni..kesiannya Fizz..
sampai hati juga ya..huhu

Cheida_Mymee said...

aiyoooo biaq betik... macam2.. ke propa je.. wallahhuuu

Sue-Rya Qistina said...

hmmmm..hidup penuh dgn benar dan dusta. kdg2 kita harus sentiasa berwaspada :)

atty's said...

nasib tahu awal..

sal ya said...

memang kisah hangat utk hari ni.

Nazayiena Ayiena said...

Macamana plk boleh jadi isteri org nie....macam2.

Ibu Amirul said...

nak padankan muka kesian plak....

:: Mrs.Eady :: said...

balasan Allah!~

Cikgu Ayu said...

Astaghfirullah..

Ira said...

mcm2 skg ni ye..

ALoNa CintamaniszLite said...

donia..donia...mcm2 dh skang ni. Yg dh kawen ngaku tak kawen lagi...bahaye betoi!!!

Ikhwan Suhaimi said...

astagar.. boleh plak macam tu

Haryati Faizal said...

tak jujur betul bekas tunang dia tu...

Amanda Suria said...

laaa....mcm tu plak kisahnya...hurm...macam2 hal...

Mrs Velentine said...

mcm2lah..hari tu Aziz M.osman kawen dgn bini org

SyAmSuL AnUaR said...

dh nasib..lain kali kene lbh waspada..

Chic Na said...

err apakah? pelik2 la orang zaman sekarang.

mama aryan said...

mcm2 hal kan..ntah la

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

xtau citer mana yg betul

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...