Tabung Masa Depan ...

Thursday, March 14, 2013

Anak Hantu Cecilia Cheung

Spekulasi Cecilia pelihara anak hantu

KA pun tak berapa nak kenal dengan Cecilia Cheung ni. So, try google2 cari siapa dier kat en.wikipedia. ni !  Jumpalah info tentang beliau ni. 

Cecilia Cheung Pak-Chi (born 24 May 1980) is a Hong Kong actress and cantopop singer. She is the ex-wife of Nicholas Tse, thus being the daughter-in-law of Patrick Tse and Deborah Lee. She and Nicholas have two sons, Lucas and Quintus Tse.[1] She is considered a "Sing girl"—an actress who first received media attention through starring alongside Stephen Chow, and later went on to have a successful career of her own.[2] Cheung was also involved in the 2008 Edison Chen photo scandal.

 
Ini semua gara2 KA terbaca cerita beliau di Akhbar Kosmo hari ini.

BINTANG terkenal Hong Kong, Cecilia Cheung digosip selama ini telah memelihara 'anak hantu' bagi tujuan mendatangkan tuah buat dirinya sebelum menceburi industri hiburan 15 tahun lalu.

Bintang berusia 32 tahun itu dipercayai merupakan pengikut ajaran Buddha Thailand selepas dia dilihat memakai tangkal yang mempunyai lambang Phra Somdej, iaitu satu daripada lima Buddha zaman silam di Thailand.  Identitinya itu mula terdedah selepas dia bercerai dengan aktor Nicolas Tse pada tahun 2011.

Ujar sumber kepada media Hong Kong: "Sejak bercerai pada tahun 2011, Cecilia bersama dua orang anaknya, Lucas dan Quintus sering dilihat mengunjungi Thailand.
"Dia mula mendapatkan anak hantu pertamanya bagi tujuan untuk dirahmati dalam percintaannya dengan Nicolas.
"Apabila rumah tangganya itu bergolak, dia pergi ke Thailand dan membawa pulang dua lagi anak hantu. Kini bagi tujuan untuk mendapatkan tuah selepas dia bercerai, Cecilia dipercayai sudah memiliki empat anak hantu yang ditempatkan dalam sebuah bilik khas di kediamannya."

Aduhai, biaq betiklah cerita2 yang macam ni.  Seram sejuk lak baca ! Dah cam cerita2 neng nak lak pulak ni.  Zaman2 moden macam sekarang ni pun, ada juga yang masih guna pakai cara macam ni ye !......

27 comments:

ummiross said...

hehe..bela toyol ke ni. Seram pula ye KA..

mama ila said...

aisehh..mmg seram..ada jugak org yg nak bela 'anak hantu' nie..huhuhu

Nurzakiah Hanum said...

salam
singgah ptg

Mrs Velentine said...

menakutkan oh dia ni bekas wife nicholas tze ,,

faraherda.razalan said...

Ish...apekah?? Eh? Cecilia Wong kawen dgn nicholas tse? Konpius lak...

Ummiarissa Mahdi said...

anak hantu?hehehe...diorang percaya sangat benda-benda karut ni...kaya lah bomoh Thai tu dapat duit banyak dari aktress ni...

Sue-Rya Qistina said...

mcm2 hal. hehehe

Mooniqueen said...

bila cakap anak hantu ni macam pelik je bunyi.. ni dalam bahasa diorang kot.. bahasa kita toyol ke saka ke kot..

ayut said...

tgk gmbr mmg mcm pernah nmpk muke pelakon ni....ank hantu?oh tidak! =.="

suri said...

depa bgtu nak buat camner heee...alahai dunia3...

Ema Blog said...

nak glemer punya pasal

hainom OKje said...

hehe percayalah snagt dgn anak hantu!

Sally Yatiey said...

Seramnyaaa..

eima said...

aku ingat org melayu ke buat kerja syirik cam ni .... hahahaha cino pun sama je

ALoNa CintamaniszLite said...

hehe...anak hantu?? mm...abes ler lepas2 ni ramai pulak artis kita gi thailand cari anak hantu...:p

yana aina said...

anak hantu?? hehehh mcm ilmu hitam ler tue kn

Qhaifa Nur said...

untuk maju sanggup buat apa saja...takutnya

Orga said...

macam-macam la diorang ni...risau jugak kalau nak ke china...

Ratu Hatiku said...

Mcm2....

Fiza Rahman said...

Macam-macam lah.

wan nurul hezrina abd halim said...

karuttt karut..banyak toll anak2 hantu dia..hahaha

Haryati Faizal said...

ada-ada saja ye KA...

mama aryan said...

ish..menakutkanlah

ANIM said...

org moden pun percaya benda camni kan..

ArELeEz said...

anak hantu tu rupa macam anak betul ke mmg ank kpd hantu? isk3... neves!

Ikhwan Suhaimi said...

eeeeeeee perlu ke?

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

mcm2 hal la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...