Tabung Masa Depan ...

Wednesday, March 13, 2013

Beruntung Ler Che Ta Ye....

Bertempat di sebuah restoran di pusat beli-belah urban, Publika di Solaris Dutamas, Rozita yang genap 39 tahun pada 9 Mac lalu, diraikan Zain dan teman rapat dalam majlis yang dirancang atas inisiatif penerbit Zeel Production Sdn Bhd, Fadzil Teh.  Dibantu Zain yang menjadi ‘umpan’ untuk membawa hos Primadona itu ke majlis berkenaan.


“Pada pagi 9 Mac lalu, saya diraikan di set rakaman MasterChef Selebriti musim kedua di Shah Alam. Peserta lain termasuk Zain yang menyertai program realiti itu meraikan saya. Mereka menyanyikan lagu Selamat Hari Jadi kepada saya.

“Sebelah malamnya pula, Zain mengajak saya menikmati makan malam di pusat beli-belah KLCC. Anak bongsu saya, Aniq Ezra dibawa sama. Selesai makan, kami menonton filem,” kata Rozita yang mengenakan persalinan gaun berwarna merah sedondon dengan Zain pada majlis itu.  

Zain telah menghadiahkan gelang emas dari Habib Jewels buat cinta hatinya itu pada majlis berkenaan.  Bertuahnyer badan !
 
Zain turut berkata, dia berdoa perancangannya untuk memperisterikan Rozita secara sah dimakbul.

“Harap-harap ia akan jadi lebih bermakna dengan niat suci kami untuk bergelar suami isteri. Mana-mana pasangan bercinta pun mengharapkan pengakhiran yang indah untuk ke jinjang pelamin dan seterusnya bahagia ke akhir hayat. 
 
Doakan ajelah ye.....

38 comments:

AyueJean AJ said...

Bertuah badan ye kak......
Semoga berakhir ke jinjang pelamin lah hubungan diorang ni......

Knor said...

lebih2 pulak ye..harap kawin le cpt2.

p/s hobi menukar header pantang tak ada kerja..heheh tak lama tu. tu sbb tak pernah nak bt n3 pasal tukar2 header ni.

beta kupu said...

Wow =)

ZazaMyMoon said...

bertuah nya cik ta..
chantik lagi plak tu..

wantie said...

semoga bahagia. wow dapat gelang. bertuahnya..

Daddy Ziyyad said...

dah tua rcw ni ya...
moga perangai sesuai dgn peningkatan usia...peringatan utk diri saya sendiri..

Mrs Velentine said...

so sweet,,senoga berkekalan

zulaikha megat said...

terus terang saya risau dengan pasangan ni..hmmm entahlah..

NM03 said...

mmmmm..........

Nursaila Norman said...

fuhhh..semoga jadi suami isteri dan kekal hingga akhir hayat :))

Cik Anis said...

wah ! kita doa baik2 saja dh la ya..smoga bahagi mereka ni till Jannah...

zaza nizam said...

untung.... :)

Sue-Rya Qistina said...

semoga ke jinjang pelamin lah hendaknya

Fiza Rahman said...

So sweet.

Asyifa Mustaffa said...

amboi...gelang habib gitu...!

Budak Kampung said...

untungnya kat dunia..kang citer kat akhirat ok

roslita thalib said...

sangat beruntung r.c.w ni.
singgah baca entry. da lama x bw. huhu. selamat petang KA :)

Lelaki Ini said...

untunglah kalau cntik.

baby comel said...

Semoga bahagia lah cik Ta....

THE LEKAT LEKIT STORY said...

niat baik & perkara baik jadi kita doakan yang baik2 je la yer

nea lopah said...

39 macam 19 jer umur nya. Bertuah yer dia.

Azie Kitchen said...

Semoga bahagia

Papa Mifz said...

semoga kekal bahagialah hendak-Nya...

adyna said...

kalau jodoh tak kemana kan KA :)..

tumpang gembira kat cik ta

nik ros said...

kena kwen cepat2 dah ni..huhu

Mieya Atiera said...

untunglah kan? Apapun kita doakan kebahagiaan hdup mereka berdua :)

Chic Na said...

sayang betul zain kat che ta.. ;)

Nastyna said...

Hihihi tuah ayam nampak di kaki, yer dok? hahha doakan mereka bahagia dan cepat2 nikah.

n 0 e s u h a i m i said...

so sweet...cepat2 ler nikah

Cik Aini said...

wah..
untung nya Che Ta..
moga ada jodoh antara mereka.amin

BUNDA a.k.a KN said...

assalam,

Alhamdulillah, kalau dah serasi dan ada jodoh...eloklah dipercepatkan...

IntaNBerliaN said...

moga hubungan dorang sampai ke jinjang pelamin & bahagia utk selama2nya..

aizamia3 said...

moga mereka bahagia.. ;)

eima said...

hmmm untung zain ke untung che ta ni ek ....hahah

sal ya said...

blm kawin dah dpt gelang emas. dah kawain tak tahu nak bg apa kan?! hehehe...

N.Aima K said...

kek dia sebijik mcm tuan dia juga haha

mama aryan said...

semoga jodoh mereka berpanjangan

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

mogoh jodoh berkekalan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...