Tabung Masa Depan ...

Friday, March 22, 2013

Cerita Nora Danish, Owen Yap & UNIQLO

Baru2 inikan, UNIQLO telahpun memperkenalkan penyampai televisyen, Owen Yap dan pelakon popular, Nora Danish sebagai duta baru UNIQLO Malaysia. Kedua-dua duta akan menjadi wajah jenama untuk kempen UNIQLO akan datang memaparkan polo baju, linen dan lain-lain barangan UNIQLO.

Suka trademark UNIQLO ni... Clothes For a Better Life, Everyone, Everyday, KO HADO


 "Kami gembira untuk mempunyai kedua-dua Owen Yap dan Nora Danish sebagai duta Malaysia kita. Sama seperti jenama, kedua-dua duta mempunyai personaliti yang mesra yang merayu kepada pelbagai pengguna. Sebagai serba boleh dan berbakat, kami yakin bahawa Owen dan Nora akan melengkapi antara satu sama lain dan memanjangkan capaian kami kepada masyarakat pelbagai di Malaysia, "kata Satoshi Onoguchi, Pengarah Urusan UNIQLO (Malaysia) Sdn. Bhd.

LANJUT DI  DI SINI

 Layan foto2 NORA DANISH SEBAGAI DUTA UNIQLO
Sesuai sangatlah dengan personaliti ND ni kan!
 


( N3 AUTO PUBLISH ) 

21 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

cantik nyer nora :)

mamyharraz said...

uniqlo best.baju semua kiut2

faraherda.razalan said...

Comelnya Nora. Suka tgk dress up die tu. Kena je dgn baju uniqlo.

sudipVSsenduk said...

nora danish pakai apa pun cantik, waima kain batik & tshirt lusuh sekalipun..

Nurzakiah Hanum said...

comel

Nafisa81 said...

pakaian uniqlo tu mmg sesuai dgn ND

Sue-Rya Qistina said...

ada tgk jugak gambar2 ni nora danish siarkan kat instagram beliau. she's so gorgeous!

ieda immi said...

sangat sweet mereka berdua nie kan .. nak2 ND niee .. adehhh everlasting awet mudee ! ;)

ZazaMyMoon said...

Salam KA,
cantik betul si Nora ni..

Nieyl said...

comey jer ND nie...muda always.. :)

Ratu Hatiku said...

suka dia....cute jerk..

Haryati Faizal said...

comei je ND ni...

n O e s u h a i m i said...

ND mmg comel..

With Julia said...

Tabik kt ND...berjaya wpun beranak satu....gojes lg dia kan umi KA :)

With Julia said...

Tabik kt ND...berjaya wpun beranak satu....gojes lg dia kan umi KA :)

Mrs Velentine said...

owen yap..sama nama keluarga dgn MV

Mrs Velentine said...

klik2 sini

Fiza Rahman said...

Tak pernah lagi shopping kat uniqlo.

wantie said...

tetiba ND nampak mcm tinggi je.( gambar sebelah owen tu

Nursaila Norman said...

mmg suka tgk ND..cantik sgt :)) dh jadi model uniqlo lagiiiii comel..hehehe

ArELeEz said...

comel betul nora danish nih. jeles i tau! tsk3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...