Tabung Masa Depan ...

Sunday, March 17, 2013

Hargai Diri Sendiri

Hari minggu, jangan lupa
Untuk luangkan sedikit masa untuk diri kita sendiri juga
Walau sesibuk mana pun kita !
Hargai diri kita ye....

ME ... AWESOME ???????


DARI FB

25 comments:

Nooriah Abdullah said...

Assalamualaikum KA betul tu utk diri sendri jangan lupa dan kalau sudi keblog akak ya heeee

Kakcik said...

Yeah... Me! :)

Acik Erna said...

Assslam KA..hari ni acik memang bagi masa untuk diri sendiri.nak relax je

Ahsfantasy Ryu said...

"I love myself"
Hehe selamat berhujung minggu :)

Herma Julianny said...

i love myself!>_<

nea lopah said...

Betul tu KA. kerana diriku begitu berharga.hehe

baby comel said...

Happy weekend kakak.. :)

Amanda Suria said...

setuju...

eiela said...

saya pun rehat2 je arini. selamat berehat kak

ArELeEz said...

happy weekend to u too..! ;)

Shaiful Zaidi said...

riadah bersama keluarga di hujung minggu.

Papa Mifz said...

selamat berhujung minggu yer kak...

Aishah Jahirah said...

betul tu....masa utk diri sendiri pun penting.

m.u.l.a.n said...

wekend kalo duduk rumah, memang takde rehat nya laa... kena tunggu hari apak keje & anak pi sekolah. hehee..

gadisBunga™ said...

tengah luangkan masa untuk diri sendiri ni... ;D

CeqGu said...

tu ler kekadang lupa nak hargai diri sendiri

ANIM said...

sayangkan diri sendiri...
kalau tak..kita tak mampu nak jaga oranglain..kan?

Orga said...

betul tu kA...appreciate out life :)

Chic Na said...

me too.. hehe..

Izan Ishak said...

betul KA... kena cari masa utk diri sendiri juga.

wan nurul hezrina abd halim said...

=)

mama aryan said...

betul tu..memang kita perlu ada masa utk diri sendiri juga kan KA

Mrs Velentine said...

sangatsetuju

Fiza Rahman said...

Yeay...we are awesome.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

weekend mmg selalu habiskan utk diri sendiri n family :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...