Tabung Masa Depan ...

Tuesday, March 26, 2013

Hijrah Puteri Sarah & Komen Ammar Alfian

Sejuk bila KA tengok gambar2 terbaru & cerita penghijrahan pelakon Puteri Sarah baru2 ini.

Kata Puteri Sarah kepada Media Hiburan:-
“Alhamdulillah, niat saya untuk berhijab penuh telah dimakbulkan. Jika sebelum ini saya hanya berselendang, tapi sejak tiga hari lalu saya telah mengenakan tudung sepenuhnya.”
 Di bawah ini beberapa gambar Puteri Sarah bertudung yang diambil dari laman Twitter’nya. Memang lawa dan sedap je mata ini memandangnya. Semoga Puteri Sarah istiqamah dalam perubahannya ini. In Shaa Allah.  Puteri Sarah juga telah dipilih menjadi model tudung jenama Najjah. 
Tahniah diucapkan ye !.


( PHOTOS EHSAN ZONARTIS.. )
  Tapi yang ini pulak komen bekas kekasih Puteri Sarah dulu,  Ammar Alfian dan penafian beliau kemudiannyer di MSTAR NI....

 

DAN INI PENAFIAN AMMAR ALFIAN ..
"Saya tulis secara ‘random’ (rambang) sahaja, tidak maksud atau tujukan kepada orang tertentu, ia hanya kenyataan umum sahaja. "

No komenlah,  cuma kita doakan yang baik2 ajelah yer............

( N3 AUTO PUBLISH )

26 comments:

❤Kamsiah❤ said...

cantik..

ZazaMyMoon said...

dia cantik, bila dah pakai tudung bertambah cantik :)

Sheila Salim said...

Assalamualaikum. subhanallah. manisnya dia. semoga perubahan ini membawa seribu makna dalam kehidupan beliau :)

:: Mrs.Eady :: said...

mcm-mcm..

Nurzakiah Hanum said...

comelnya

Nafisa81 said...

kalau bukan utk Sarah pun...takyah lah tulis cenggitu...nampak tak macho langsung sebagai lelaki..

AyueJean AJ said...

Semoga hijahnya berkekalan....

Nursaila Norman said...

sabar jelah..org cuba berubah pun nak kata mcm2 lagi..huhu..insyaallah lama2 dia berubah lebih baik sape tahu kan :)

wantie said...

masa bercinta rindu dendam. Bila dah putus berdendam dendam . hehehehe... ayat ni tak de kena mengena ngan komen amar tu ye..


cantik dia bertudung. org yang cantik ni kalau bertudung akan nampak lebih cantik . betul tak KA

nea lopah said...

cntik manis dia bertudung

zaza nizam said...

Alhamdulillah semakin ramai bertudung :)

Farah Waheda Wahid said...

Alhamdulillah dia dah berubah.... Kita doakan yang terbaiklah buat dia...

Mak Wardah said...

Sweetnya dia bertudung KA...moga berterusan sampai bila2.

IntaNBerliaN said...

cantiknya dia pakai tudung..

Cinta Misteri said...

cantiknya puteri sarah....semoga hayi tetap kental dgn segala bisikan2 yg tk baik.

klau ada org yg mengata org lain yg sdg berubah, elok ignore kn sahaja sbb kata2 spt itu tk kn jenjadi kudis sikitpun pd diri ssorg...

Knor said...

elok bebbenorlah bertudung

paridah said...

cantiknya sang puteri...wajahnya berseri=seri

ayut said...

yg pasti apa yg bek kita doakan agar trus berterusan...insya Allah....

Ibu Lala said...

Cantik. Harapnya pakai tudung mmg untuk menutup aurat dan bukan sebab nak glamer semata kan..

eita said...

bertambah ayu bila bertudung

Raudzah Zahari said...

cute aje..semoga berkekalan...

Aishah Jahirah said...

ye tol tu doa yg terbaik dah le kan...:)

BUNDA a.k.a KN said...

Alhamdulillah...cantik..

Riedaffya ibrahim said...

cantik bile dia pakai tudung

Fiza Rahman said...

Alhamdulillah. Makin cantik dia bertudung.

Mrs Velentine said...

alhamdulillah cantik dia bertudung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...