Tabung Masa Depan ...

Tuesday, March 26, 2013

Hujan Petang Sudah !

BUT...

 

( Ehsan google )

18 comments:

NurSalihah Norman said...

yup2 hujan di luar sana, cmno nak balik huhuh. Anyway, saya suka gmbr yg last tu, ayatnya sgt bermkna :)

wantie said...

kalau rasa nak nangis or tersentuh hati, air mata nak leleh je. T cepat cepat minum air.. minum dan minum lagi...

kadang tu ok tak jadi nangais. tapi kekadang tu bertaburan juga air mata ini. huhuhuhu...

Hujan memang best. sejuk sikit. sekarangkan cuaca panas..

ANIM said...

kat sp panas memanjang..masuk 3 malam kat subang, hujan malam...

Khairul Zamri said...

cini hari-hari hujan :)

eita said...

paling suka hujan..walaupun kadang2 tu takut bila hujan

Chic Na said...

bestnya hujan. kat sini dah lama tak hujan.

Mieya Atiera said...

alhamdulillah, hujan membawa rahmat :)

LYAfrina said...

amin

Raudzah Zahari said...

I love this quote KA..sound a bit sad..but its true nobody knows you are crying infact..

Aishah Jahirah said...

ujan air mata nih...

zulaikha megat said...

kat tepeng ni dah berapa petang gelap guruh berdentum petanda nak hujan tapi tak jadi hujan..

allah tak izinkan...

aTieYusof Family said...

Sini tak hujan ptg ni...tapi semalam ada gak hujan sekejap..;)

nea lopah said...

ujan2 ni sedap tido KA. hehe

Papa Mifz said...

dah lama tak main hujan...:)

Malay-Kadazan girl said...

Kenapa KA jika ada benda berat di hati moganya boleh diluahkan kepada orang yang paling mengenali diri.

fieda said...

skrg ni musim hujan plk..ni pun tgh hujan kt luar tu..

Riedaffya ibrahim said...

hujan yg best tu..kat sini panas memanjang..

Mrs Velentine said...

Kat tempat MV pun hujan juga semalam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...