Tabung Masa Depan ...

Monday, March 04, 2013

Kahwin Ramai2 Di Ahmadabad

Yang ini KA sokong....

( Hadiah2 Untuk Pengantin )

AHMADABAD, India
 Sebanyak 162 pasangan Islam berkahwin pada majlis yang diadakan di sini semalam.
Majlis perkahwinan beramai-ramai itu dianjurkan oleh pertubuhan sosial bagi membantu golongan yang tidak berkemampuan.
Golongan itu sukar untuk berkahwin disebabkan kos perkahwinan yang tinggi.
Kos yang tinggi itu meliputi pembelian hantaran perkahwinan dan hadiah-hadiah mahal yang lain. 

Baguslah yang pentingnyer akad nikahkan !

34 comments:

Nurzakiah Hanum said...

wow

♥ Wina ♥ said...

wahhh bagus kan? :)

atty's said...

betul yg penting akadnikah je..

ummuaidan said...

nie baru ikut quran & sunnah..nikahkan orng2 yg bujang diantara kaum...

Mayang ABDUL RAZAK said...

kalau camgini I pun sokong gak..

Mayang ABDUL RAZAK said...

kalau camgini I pun sokong gak..

Bui Junaidi said...

UNTUNG LA..SIAP DPT HADIAH LAGI

With Julia said...

Haaa bgus idea kt india tuh KA...why not diadakan anjuran perkahwinan 1Malaysia...leh join kongsi duit belanja kahwin and buat secara besar-besaran...waaaaaaa hebat pastu masuk book of records wooow!

BERT said...

mesia pun pato buat ceni gak

lizz said...

waahh bestnyer...

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

puas cari pengantinnya tak nampak.. rupa2nya hadiahnya, hehehe

dayana yana said...

satu usaha murni...

al- lavendari said...

kenapa masa saya berkahwin dulu tak ada orang nak sponsor ? hehe

* terima kasih kerana singgah dan follow.

((: AYu :)) said...

wah.. leh jimat gini.,

are_lin@yu said...

wahh byknya hadiah..nk nikah hgj..huhu

Ena's Palace said...

wah..bape gamai la pak imam yg dijemput agaknye..

nea lopah said...

Bagus mcm ni bole mengurangkan maksiat. Besar pahala membantu mendirikan masjid.

Fiza Rahman said...

Meriah. Jimat belanja.

ummiross said...

Inisiatif yqng bagus, semoga berbahagia semua.

Shaiful Zaidi said...

Ramainya...betul2 jimat.

Kella said...

terbaik kan.. =)

LiYa HaNiF :: said...

ok jgak tu.. lagi meriahkan..

Sue-Rya Qistina said...

mmg bagus pun buat cara mcm ni. jimat pun jimat

ieda immi said...

mak aihhhh , betul2 jimat nie ;)

wantie said...

curi hadiah member sebelah boleh? tersilap hadiah tak pe jgn tersilap pasangan udah le

hainom OKje said...

Bagus ..... tak yah susah2 nak pikir pasal cost yang mahal sekarang ni...

seribupilihan said...

utnung nya yg kahwin tu.semua dpt hadiah...:-)

MaMa Rey said...

wah ramainya..jimat belanja kahwin ramai2 mcm ni

Nastyna said...

setuju!!! yang penting nikah.

nor laila said...

hemmm...

Haryati Faizal said...

alhamdulillah....

Mrs Velentine said...

alhamdulillah..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

banyaknya hadiah

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

banyaknyerrr hadiah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...