Tabung Masa Depan ...

Thursday, March 21, 2013

Kenangan Umrah Shila Amzah

Masih lagi dengan kisah Shila Amzah....
Sebagaimana yang kita sedia maklum, pada 12 Mac, 2013 yang lalu, 
penyanyi Shila Amzah yang cukup popular dengan lagu “Patah Seribu,” 
telah berangkat ke tanah suci Mekah, 
bagi menunaikan ibadah umrah bersama2 ahli keluarga beliau.

Shila Amzah turut sudi berkongsi gambar2 beliau di sana untuk tatapan peminat2 beliau.





Terus doakan yang terbaik untuk Shila Amzah yer !

30 comments:

Mrs Velentine said...

alhamdulillah dah sampi ke sana..berseri2 wajahnya

Nursaila Norman said...

cantiknyaaaa shila hamzah :))

Nurzakiah Hanum said...

alhamdullilah

:: Mrs.Eady :: said...

cantik nyer dia..

ALoNa CintamaniszLite said...

sy harap sy berkesempatan utk sampai ke sini jgk...

::NureeN:: said...

sweetkan shila hamzah..
yg last pic tue, mana 1 shila? yg ddk ka yg berdiri paling kiri?

Acik Erna said...

cantiknya dia..tapi nampak macam sedihnya walaupun senyum

Mayang ABDUL RAZAK said...

alhamdullilah inilah jalan terbaik utk mencari penyelesaian... Allah akan sentiasa membantu ..

aizamia3 said...

moga dia terus kuat menghadapi apa jua rintangan..

Haryati Faizal said...

alhamdulillah...semoga semuanya berjalan lancar...

ieda immi said...

wajah dia saling x tumpah wajah mak dia kan ;)

Nazayiena Ayiena said...

Alhamdulillah dah sampai ke sana.

Amanda Suria said...

cantik...harap pengalaman lalu menjadikan pengajaran buat Shila

KhaiRin : anies said...

hrp2 dpt ikut jejak dia next year insya allah...

THE LEKAT LEKIT STORY said...

Natural beauty sungguh Shila Amzah ni.. Alhamdulillah, Allah bg jalan keluar pada dia pada kesulitan yang lepas & memilih dia sebagai Tamu di sana.. Teringin nya..

LYAfrina said...

moga beliau kmbali tenang & bsemangat lps ni

Raudzah Zahari said...

Alhamdulillah semoga dapat umrah yang mabrur...

CikLily Putih said...

ceria je tenGok sHila ni

Aleyn said...

Semoga Shila dipertemukan jodoh yg mendapat restu ibu bapa, aamiin

ANIM said...

mudah2an dia memperolehi ketenangan selepas ini. setiap yg berlaku ada hikmahnya...

N.Aima K said...

x pakai mekap pun msh cntk :)

-hazen said...

eh ingat blog shila amzah tadi

Chic Na said...

teringinnya nak pergi sana.

klik british council. :)

fieda said...

moga shila jadi anak yg baik..

Cho Zila said...

moga keputusan umrahni membuatkan dia lebih kuat semangat lagai..

n O e s u h a i m i said...

cantikkk dia ni..

Fiza Rahman said...

Alhamdulillah...makin berseri2 muka.

Fiza Rahman said...

Digi ☺☺

ArELeEz said...

semoga ikatan kekeluargaan diorg semakin kukuh. amin..

Tihara said...

Alhamdulillah seronok yang tak terucap kalau berpeluang ke sini lagi..
comel kan shila tanpa mekap :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...