Tabung Masa Depan ...

Monday, March 11, 2013

Misha Omar Perjelas Elak Fitnah

Kisah Misha Omar ni, KA baca di MD hari ini.

Penyanyi dan pelakon Misha Omar menafikan hubungannya dengan juruterbang Syarikat Penerbangan Malaysia (MAS), Firos Ezzwan Rossly, 31, menghadapi masalah sehingga perkahwinan mereka tertangguh. Bercakap kepada mStar online, Misha berkata dia sebenarnya sedang menanti waktu sesuai untuk disatukan sebagai suami isteri ekoran jadual kerja masing-masing yang padat ketika ini.

 ( GAMBAR WAKTU BERTUNANG - Ehsan Google )

Untuk rekod, Misha dan Firos telah mengikat tali pertunangan dalam satu majlis tertutup di kediaman keluarga penyanyi itu di Kampung Guchil Bayam, Kota Baharu, Kelantan pada 20 Februari tahun lalu dan mengikut perancangan awal, kedua-dua pihak bersetuju untuk bertunang selama setahun.

Bagi Misha, menguruskan perkahwinan adalah perkara besar dan memerlukan masa. Sebagai wanita dia mahu majlis bersejarah itu nanti diuruskan dengan teliti.

Apapun sama2 kita doakan yag terbaik untuk Misha Omar ye !

37 comments:

Kakizan Omar said...

amiinn... semoga baik kesudahannya.. :D

Kakzakie said...

Harap-harap tak adalah yg menghalang. Kita doakan yg baik-baik buat mereka.

Ira said...

semoga jodoh mereka berkekalan hingga akhir hayat. :)

*SiRibenMerah said...

sian.. masing2 terhalang dek kerjaya.. hurmmm~ saya pernah alami camneh dan akhirnya gagal.. harap kekal ikatan neh smp naik pelamin... :)

AyueJean AJ said...

Aminn...
Semoga ikatan mereka berakhir ke jinjang pelamin... =D

Si Matatajam said...

Kita doakan hajat mereka nak disatukan dimakbulkan Allah swt..

Nastyna said...

well, hanya mampu doakan kebahagiaan mereka.

wantie said...

moga usaha dorang untuk mendirikan rumah tangga tercapai jua.

Azian Elias said...

semoga depa bahagia...

Mak Wardah said...

InsyaAllah jodoh mereka berpanjangan dan berbahagia

Nafisa81 said...

biasalah..artis..buat apapun nampak aje cacat celanya

lieyalatif said...

in sha Allah kalo dah jodoh tak kemane...moga ke pelamin akhirnyer....

Knor said...

ooo kisahnya tak kawin lagi...

adzairdawati makdara said...

semoga hubungan Misha dan pasangannya kekal ke jinjang pelamin

sal ya said...

bila senyap je mst kata dah putus kan. mcm elly mazlein jgk la.

Acik Erna said...

In syaa allah..semoga tiada halangan untuk mereka kejinjang pelamin

ALoNa CintamaniszLite said...

Jodoh tak sampai lagi ni...hehe..

heirizalieyana said...

jom join GA
http://cyanxkamo.blogspot.com/2013/03/give-away-ga-birthday-akiff-ke-2-tahun.html

Sally Yatiey said...

Semoga jodoh berkekalan :)

n 0 e s u h a i m i said...

semoga cepat ke jinjang kelamin..

Cinta Misteri said...

semoga majlis berjalan spt dirancang. peminat kena bg masa pd misha utk mencorak masa depan dia dgn ssorg yg bergelar lelaki.

baby comel said...

InsyaAllah kalau dah jodoh pasti takkan kemana kan.. Moga Misha bahagia

Tihara said...

moga cepat2 lah meke kawen yea :)

nor laila said...

singgah malam...dunia artis...

Ann Ishak said...

apa2 semoga mereka berbahagia, saya suka sangat dengan baju misha ni, biru tu cantik sangat

Brebes VS Lamongan said...

selamat mlm sobat trmksih banyak pencerahanya sangat bagus,ni postingannya kawan

adyna said...

insyaAllah semoga semua berjalan lancar.. misha pun dah bertudung sekarang :)

MystoryPic said...

harap2 dia org ni kekal ke jinjang pelamin

hainom OKje said...

Moga cepat cepat berkawenlah Misha...hehe

♥ Wina ♥ said...

teringat lagu bunga² cinta..layannn :)

Ietams said...

alahai lawanya misha pakai baju royal blue tu.
tak saba gak nak tengok dia kahwin..moga semuanya lancar & selamat hendaknya

Mrs Velentine said...

semoga mereka berbahagia smpi ke jinjang pelamin

mama aryan said...

insha Allah..moga jodoh mereka aada dan akan berkekalan hingga ke akhir hayat

Haryati Faizal said...

semoga akan ke jinjang pelamin nanti ye...

ArELeEz said...

klu dh jodoh, xkn kemane.. doakn yg baik2 je.

Fiza Rahman said...

Doa kan yg terbaik buat mereka.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

doakan kebahagiaan mereka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...