Tabung Masa Depan ...

Saturday, March 09, 2013

Rasa Nak Gosok2 Lampu Aladdin Petang Ini

3 - 4 hari sakit menjengah ni
Banyaklah kerja2 yang tertangguh
Itu belum kira kisah En Hubby sakit sebelum tu
Nak suruh anak2 yang besar  tolong
Sikit2 tu bolehlah
Dah theyals pun busy dengan aktiviti & kerja2 sekolah
Nak suruh Adik
Aduhai kesian dah kat Adik
Penat dah menjaga Abah & Umi yang sakit
Lagipun Adik sibuk ulangkaji untuk ujian sekolah minggu ni 

 ( DARI GOOGLE IMAGE )
Jadi makanyer....
Mana2 rasa sakit yang tinggal sikit2 ni pun
Kenalah KA buang jauh2 sampai ke Filipina tu kalau boleh
Kalau tidak entah jadi apalah rupa rumah & bilik  ni
Teringin sangat rasanyer nak gosok2 Lampu Aladdin
Senanglah, bila keluar je Jin 
Boleh ler suruh Jin tu buat semua kerja2 tu !
BOLEH GITU !

Atau boleh tak suruh Jin tu
Bantu untuk kembalikan keamanan & ketenteraman di SABAH macam dulu2....

27 comments:

Nastyna said...

Jin apa yg keluar nnt? Jin tan manis? hehehe

Ena's Palace said...

halu halu KA ni jin ena dtg lapor diri...apa apaan yg nak di buat bukk...bisa sy bantu...hahaha

Knor said...

rasa mcm nak tolong ka aje ni..

Nizam.Ariff said...

Kalau nak panggil jin kat malaysia kena guna telur ayam hitam... hehehe

MystoryPic said...

Tak larat nanti nak layan Jin tu... mintak upah lebih kang!!!

Azian Elias said...

panggil jenny...sure settle...
tak pe.. bersabar lah yee..

wantie said...

kalau la menda tu wujud. nak jugak KA. tapi risau pulak. kang dia kemas kemas jadi rumah jin ghupernya pulak. eiiiii takut tau.

Mia Liana said...

mia doakan semoga KA cepat sembuh ya...

AZRUL AZMI said...

Hahaha.. Jauhnya... Sampai ke Filipina gitu.. Hahaha... Boleh la...

Btw, saya ada hantar email ke KA tapi kenapa tak berjawab yea....???

Bui Junaidi said...

NAK JUGAK LAMPU ALADIN TU KALAU ADA :)

eita said...

kalau ada lampu aladin..alamak nyer penuh lah jin kat dunia ni..



xpe kak...slow buat keje

Cinta Misteri said...

get well soon year Dior. tkpee...keje2 rumah tu bleh buat pelan2, diorg msti faham

zulaikha megat said...

karang jin mintak upah...lgi haru huhu

Bin Muhammad said...

Salam KA,
Kalaulah ada lampu aladin tu, nak juga pinjam barang sehari dua...hehe
Begitulah kita jika dah sampai ketahap maksimum...bagaikan dah habis daya.
Sabar kak ye...Allah dah bagi kesenangan cukup lama, baru di uji sekejap sahaja, jgn mengeluh tapi bersyukurlah, itu tanda tuhan sayangkan kita..
Insyaallah, berkat kesabaran, KA akan beroleh kesenangan berganda jika berjaya menempuh ujian ini.

CeqGu said...

KA dah sihat ker? cikgu doakan KA sekeluarga dikurniakan kesihatan yg berpanjangan

baby comel said...

Takut kuar jin betul2 kak. Moga terus sihat ye kak

Haryati Faizal said...

aladdin...mai la tolong KA ni haha...

hana hadi said...

2 2 sakit.. telefon cuci cuci servises lah.hehe

:: Mrs.Eady :: said...

Mkn ubat ya..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

moga sabah kembali aman mcm dulu

nea lopah said...

kalau bole kak..sy pun nk gosok jugak lah..mintal tlg mop kan lantai!

ZazaMyMoon said...

KA take care ok.. jgn lupa mkn ubat.. =)

Mrs Velentine said...

nak sabah yg dulu..huhu..doakan kami di sini

n 0 e s u h a i m i said...

jin pakai toncit :)

hainom OKje said...

haha..betul tu KA, time2 sakit macam tu bestnya kalau ada lampu ajaib hehe

mama aryan said...

gosok jangan tak gosok..sampai berkilat..hehe

Fiza Rahman said...

Kak...dah betul2 sihat ker ni?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...