Tabung Masa Depan ...

Saturday, March 16, 2013

Resepi Chef Ammar Lagi

SELAMAT BERHUJUNG MINGGU.....
Tak salah kan kalau nak sama2 berkongsi.  Resepi yang ini KA dapat dari FB Chef Ammar sendiri.  Yang minta untuk sama2 dikongsikan dengan semua. Lagipun, kandungan khasiat dalam resepi ini sangat2 bagus penuh untuk kita. Mudah pula nak membuatnyer.  Cuba ajelah !
Assalamualaikum WTW.
Please take this recipes and the method of making. it is great recipes for you after dinner or even before you sleep. So you can be light and easy during tidur time... . Share it with your friends in Facebook ya . May Allah Bless all of you ..


Strawberry - Date Smoothie
Ingredients
1- Fresh Yoghurt 175.00 Gr
2- Clean Whole Strawberries 1 cup
3- Banana 1 1/2 Number
4- Date ( Kurma fruits ) 7 Numbers
5- Ice Cub 10 numbers
Method of Making
1- Place all the ingredients in the Blander and purée till smooth .
easy and nice to do .. 
Chef Ammar
Masak dari Hati Masak with Iman .
( Share From Chef Ammar FB )

15 comments:

izan mama mia said...

ehe...sedap tak??..sedap letak ais

❤Kamsiah❤ said...

sedapnya...semua bahan2 tu berkhasiat dan senang didapati..

Asyifa Mustaffa said...

sdapnya klau dpt ni time cuaca cmni.....:-)e

KY said...

memang nampak sedap

n 0 e s u h a i m i said...

Selamat berhujung minggu KA...sedap ke air ni??

MystoryPic said...

oohoo.. sedap tu buat sendiri, kalau beli berbelas lemon tu reganya

CeqGu said...

cikgu jatuh chenta dengan rancangan chef ammar ni. mulut dia tak henti2 selawat la, puji pujian kepada Allah la, doa la waktu tengah masak tu,cikgu pun duk praktis nak buat cenggitu...tapi kerap kali lupa daaa. syiok sangat potong bawang segala hehe

Chic Na said...

macam menarik je. ;)

Azie Kitchen said...

Sedap nyer

Ena's Palace said...

mmm..sedapnya..

baby comel said...

Sedap. Tp sy kurang sukq yogurt

ArELeEz said...

chef yg kat tv alhijrah tu, ek?

mama aryan said...

sedapnya air tu..nak pulak klu diminum masa cuaca panas mcm nih

Mrs Velentine said...

mcm sedap..klik2 digi

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

nyummy!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...