Tabung Masa Depan ...

Tuesday, March 26, 2013

Review : Roti Gardenia Untuk Sarapan Pagi

Ramai yang tak sedar kepentingan bersarapan pagi
Bagi mereka sarapan pagi tidak begitu penting dalam kehidupan sehari2
Tapi sedar tak, sebenarnyer betapa pentingnyer pengambilan sarapan pagi
Bagi kita semua, sebelum memulakan hari
Jadi sarapan pagi for KA sudah semesti !

Memetik kata2 ini ....
" Sarapan pagi adalah waktu makan yang paling utama dan tidak boleh diabaikan kerana kepentingannya umpama berbuka puasa.Ini kerana hidangan tersebut mempunyai kesan besar ke atas metabolisme tubuh serta menentukan keupayaan kita untuk menjana tenaga yang diperlukan untuk aktiviti pagi "

" Selain bijirin dan susu, antara makanan yang ringkas dan berkhasiat yang sesuai untuk sarapan pagi ialah roti dengan telur hancur, roti dengan tomato dan ayam, roti dengan jam, marjerin atau keju, tosai dengan kari dal, bubur ayam dan lain-lain lagi "

Yang ini antara pelengkap sarapan pagi KA saban hari
ROTI GARDENIA lembut , yang punya macam2 rasa dan versi
Mudah pulak untuk didapati & senang diperolehi
Boleh dimakan dengan pelbagai cara, tapi yang paling istimewa sekali
"Sungguh Enak Dimakan Begitu Saja" sudah semesti !!!!!!!

22 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

yg pasti knyg =)

Norhaizan hakim said...

Kalau boleh carilah roti wholemeal, ia lebih bagus!

nea lopah said...

Dan juga lempeng pekak..hehehe. n3 smlm sy.

:: Mrs.Eady :: said...

sedap nyer!

ummuaidan said...

Sarapan hari ini roti jugak..heheh

AyueJean AJ said...

AJ baru pekena nasi lemak... =D

P.A. said...

hehehe baru nk makan roti gardenia yg dibar dan disapu mentega kacangggg...jom mkn skali KA...:)

Bin Muhammad said...

Salam,
Slmt pagi KA, baru tadi sarapan bersama Gardenia ni...Enak, makan begitu sahaja bersama secawan kopi. Saya suka roti dgn campuran serat!

Nurzakiah Hanum said...

selamat pagi ...
singgah pagi
apa khabar pagi nie.. dah makan ke?

Sue-Rya Qistina said...

makan roti dgn telur hancur mmg favourite kami anak beranak. hehehe. arini bfast karipap ngan milo je

zaza nizam said...

setuju tu kak! zaza pun pagi ni roti gardenia butterscotch

Nieyl said...

kalau wat roti bakar pun sodap nie..hehehe~

Kakcik said...

Kakcik sarapan nasi lemak setiap pagi! :)

Farah Waheda Wahid said...

saya x ley bekpes KA...nanti asyik gi toilet jer... he he he...

❤Kamsiah❤ said...

saya pun bekpes dgn roti gardenia jugak pg ni...cuma buat ala2 pizza...

wantie said...

roti roti... ish.. kami anak beranak memang susah benor nak makan roti pepagi.

kalau cucoq bawang lajussssss je. hehehe

Dkna Abza said...

dkna pon bekpes ngna roti yang sama gak hari nie :)

Haryati Faizal said...

sama macam KA jugak... mang kena ada sentiasa sbb awal pagi dah kuar pi ofis, perut cepat lapar so, sementara nak sampai ofis ngap dulu roti ni dlm kete hihi

ayut said...

sarapan itu mmg penting...ayut akui jugak...sbb ikutkan mcm bersahur kita [uasa pon awal pagi kan :)

Chic Na said...

roti mmg penyelamat di kala tak sempat breakfast. hihi..

Fiza Rahman said...

Roti gardenia memang sedap. Saya plak klo tak dpt breakfast yg berat2, dpt milo cicah biskut/roti pon jadi lah.

Mrs Velentine said...

suka roti gardenia yg kecik2 tue kat sini xda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...