Tabung Masa Depan ...

Wednesday, March 27, 2013

Rezeki Dari Pangkor & Teluk Batik

Pagi2 dah dapat rezeki lagi
Dari kawan yang balik bercuti2
Even
Cuti2 ni KA tak bercuti kemana2 pun
Tapi tetap juga dapat ole2 yang dikirimkan
Oleh kawan2 yang bercuti2an
Terima kasih sangat2
Atas ingatan dan
Mudah2an, Allah swt murahkan lagi rezeki uols yang memberi itu yer.....

Dapat Lagi Menambah koleksi FM KA ..
 HeHeHe


Cantik kan.....
FM2 macam ni, lekat2kan kat depan pintu fridge kat rumah kita
Nampak cantik & meriah ler gamaknyer...!

31 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

cantik!

Asyifa Mustaffa said...

rezeki pagi....alhamdulillah.....cntik...!

KhaiRin : anies said...

rezeki tu....

Sue-Rya Qistina said...

alhamdulillah..murah rezeki :D

boni kacak said...

hehehehhe. dah lama tak dapat FM ni.. kalau tak, sampai penuh peti ais.hahaha

Zira Aziz said...

cantik..sy pn suka kumpul FM..dh penuh pintu peti sejuk kat umah ni ha..ha3..

Z ie said...

cantik tu ... tgh kumpul FM tapi bila besi berani tu dah tak kuat prangg jatuh berkecai.. huhu

my all said...

murah rezeki KA...

NM03 said...

assalamualaikum KA

Acik Erna said...

Acik pun x pi mana2 KA

aTieYusof Family said...

Wah..best nya dpt hadiah..
cantik2 FM ni..:)

fieda said...

cantiknyer fm tu..

mama maman aka yana said...

hai KA.. nak frigde magbet dr medan tak.. bak sini alamat.. :)

Ratu Hatiku said...

Alhamdulillah.... cantiklah KA FM tu.. :)

Riedaffya ibrahim said...

cantik KA

Azmatun Ismail said...

sayapun baru balik dari Teluk Batik KA

Andreas Elva Widiatmoko said...

makasih infonya, main ke sini yuuk ada cerita seru, ga nyesel deh kalo dah baca(blog saya juga dofollow auto aprove lho)http://www.bukuhidupandre.blogspot.com

Fiza Rahman said...

Cantik. Bertambahlah koleksi.

❤Kamsiah❤ said...

fm seramik jgn bg jatuh...nanti retak/sumbing jadinya hehe

Rasp said...

rezki kan sis..
syukran syukran :)

Bin Muhammad said...

Bertuah KA... Xbercuti tp dapat juga ole2. Saya bercuti di blog ajer...melihat ketenangan di Relaks Minda hehe

wantie said...

bertuah badan.. cantikkkkkkkkk

nea lopah said...

comel yang pangkor tu!

Mrs Velentine said...

alhamdulillah rezeki

Haryati Faizal said...

cantik KA, bertambah lagi koleksi FM

Ibu Lala said...

jelesnya..nak jugak...

Chic Na said...

cantiknya. penuh la fridge akak. hihi..

hainom OKje said...

rezeki jangan ditolak...

ayut said...

kwn2x kongsi kegembiraan kan :) tak pegi pon blh ada souvinier.hihihi

Khairul Zamri said...

tahniah, murah rezeki sentiasa hendaknya :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

alhamdulillah rezeki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...