Tabung Masa Depan ...

Friday, March 01, 2013

Sidang Media ND Lala Sebelum Umrah

Ingatkan dah habis lah segala kisah & kontroversi cinta Shila Amzah & Sharnaaz Ahmad tu.  Rupa2 nyer masih ada lagi cerita2nyer.  Yang ini KA baca di HMetro pulak !

( Ehsan google image )
Kuala Lumpur: Pelakon dan penyanyi ND Lala, 52, dijadual mengadakan sidang media berhubung kontroversi cinta anaknya, Shila Amzah dengan pelakon Sharnaaz Ahmad di kediamannya di Hulu Langat, malam ini.

Menerusi SMS, ND Lala menghantar jemputan kepada pihak media agar hadir ke majlis tahlil, umrah dan sidang media itu.

Difahamkan, sidang media ini bagi memaklumkan hasrat mereka yang merancang menunaikan umrah seperti yang disebut sebelum ini. ND Lala yang dihubungi semalam, enggan bercerita lanjut selain memaklumkan segala-galanya akan dijelaskan pada majlis itu.

“Tunggu malam esok (ini) kerana saya akan jelaskan segala-galanya,” katanya.

Moga kisah ini habis di sinilah hendaknyer ye.  Buang yang keruh, ambil yang jernih.  Dan sama2 doakan yang terbaik untuk semua !

( N3 AUTO PUBLISH )
Pelakon dan penyanyi ND Lala, 52, dijadual mengadakan sidang media berhubung kontroversi cinta anaknya, Shila Amzah dengan pelakon Sharnaaz Ahmad di kediamannya di Hulu Langat, malam ini.
Menerusi SMS, ND Lala menghantar jemputan kepada pihak media agar hadir ke majlis tahlil, umrah dan sidang media itu.

Difahamkan, sidang media ini bagi memaklumkan hasrat mereka yang merancang menunaikan umrah seperti yang disebut sebelum ini. ND Lala yang dihubungi semalam, enggan bercerita lanjut selain memaklumkan segala-galanya akan dijelaskan pada majlis itu.
“Tunggu malam esok (ini) kerana saya akan jelaskan segala-galanya,” katanya.
- See more at: http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/NDLalabuatsidangmedia/Article/index_html#sthash.K6yZ3I2m.IBJoNnaY.dpuf

23 comments:

Knor said...

yelah sblum pergi maafkanlah semua org yg rasa ada buat silap tu..

kisah cinta antara manusia je..

Fiza Rahman said...

Smoga hubungan mereka kembali jernih.

n 0 e s u h a i m i said...

ensem2 n lawa2 anak ND Lala ni...harap2 lepas sidang akhbar..tutup terus cerita...

yana aina said...

harap tak berpanjangan ^^

Promosi Sheshido Black Mask

aizamia3 said...

betul.. buang yang keruh ambil yang jernih.. ;)

:: Mrs.Eady :: said...

semoga terlerai semua nyer..

Qashmere said...

Semoga kedua-dua pihak berdamai..

SyAmSuL AnUaR said...

Hrp sdh jernih cerita mereka lps ini..

kakchik@ella said...

Pada pandangan Kc la, sebagai ibu bapa dah tentu kita nak anak kita bahagia. Shilla nak dirisik je pun, bkn nak kawin. apa la salahnya, kan. pastu kalau tak suka, dari awal patut jgn bagi dorang rapat. ni diaorg dah rapat sgt .. p sana sini sama2 .. baru ayah dia cakap tak restu. Sapa mangsa? Shilla dan Shanaz jgk, kan. Harap2 balik dari Umrah nanti ada la jalan damai buat ND lala dan Shanaz tu ye. Kc kesian kat shilla tu.

Kakzakie said...

Sebaiknya biarlah yg kusut itu terlerai jadi baik - tak ada ikatan keluarga tapi ikatan saudara islam tetap ada jgn bermusuh...

wantie said...

Ti doakan semoga dorang berdamai. demi menyelamatkan 3 keping hati.

ummiross said...

Yelah tak perlulah diperpanjangkan lagi, buang yang keruh.

Nurzakiah Hanum said...

semoga berbaik

Mrs Velentine said...

tak habis2 kan..mcm2 lah dorang ni

Mrs Velentine said...

done u mobile

man said...

klu anak nak kawin bg je.hehe

Chic Na said...

harap2 lepas ni selesai la. masalah diorang.

Nastyna said...

Hopefuly masalah mereka selesai soonest, and semua pihak dapat berbaik. Bukan Shila jer kesian, whole family terlibat.

Haryati Faizal said...

takpela mungkin ada something yg nk disampaikan...

kay_are said...

tak habis lagi isu ni ye.. ingat setel dah. hmm...macam macam..

ArELeEz said...

aah. setel cara plg baik. xbagus gaduh2 nih.

Anonymous said...

My brother suggested I might like this website.
He was totally right. This post actually made my day. You can not imagine simply how much time I had
spent for this info! Thanks!

Also visit my web-site; grupa kreatywna
Also see my website > creative group

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

semoga berbaik2 semula

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...