Tabung Masa Depan ...

Monday, March 25, 2013

Tahniah Fezrul Khan Atas Kelahiran Baby Sulung

Pernah KA buat N3 tentang majlis pernikahan pelakon Fezrul Khan sebelum ini.  Yang ini, nak  kongsi berita gembira pulak, tentang kelahiran putera sulung mereka pada 19 Mac, 2013 baru2 ni. 

Tak terlambat rasanyer, nak ucap tahniah buat Fezrul Khan & isteri beliau Noohafizah Zulkafli!  Sepertimana berita gembira ini,  yang telah dikongsikan juga pelakon 'Cerita Kita' tersebut di akaun Twitternya.

Comelkan baby mereka ! TAHNIAH SEKALI LAGI....
 

15 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

comel :)

wantie said...

tahniah. comelnye..
tak boleh tengok baby memang geram.. nak sayang sayang je..

Sue-Rya Qistina said...

alololo..comelnya!
tahniah buat mereka :)

Chic Na said...

comeynya baby. xtau pun dia dah kawen. hehe..

eita said...

tahniah..

comel nyer baby...

hazwan hairy said...

comelnya anak dia....

Ann Ishak said...

amboi pipinya...geram ermmmm

KY said...

tahniah...KY tak pernah tahu pulak dia dah kawin hehehhe...ketinngalan berita hihi

MystoryPic said...

tembamnya... dapat bayangkan bau wangi baby...

MystoryPic said...

tembamnya... dapat bayangkan bau wangi baby...

LYAfrina said...

comelnyer baby

Ietams said...

x tau pon dia dah kawin...
ape2pon tahniah utk mereka

Nastyna said...

Tahniah to them, comel comel comel :D.

Z ie said...

alahai comey tahniah...

Fiza Rahman said...

Tahniah buat mereka. Comel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...