Tabung Masa Depan ...

Friday, March 01, 2013

World's Highest Water Slide, Ada Beran....

The World’s Highest Water Slide in Brazil

Highest Water Slide in the World is in Brazil found in the beach park of Brazil. Its name is Insano. It has set a Guinness record with 41 meters height which are equal to a height of 14 storeyed building. It is a very thrilling experience to slide from that height in the water track at 105 Kilometers/ hour speed.


Serius KA memang tak beranilah.  Tengok gambar2 ni pun dah rasa gayat. Menggeletaq satu badan . HeHeHe.  Uols camner?  Ade beran.........
Tak taulah kalau ada Aaron Aziz kat sini mcm ala2 dalam FEAR FACTOR ASTRO tu
Harus nak kena dicuba juga !
Ermm........
Rasa2nyer kalau dah dicuba
Mau keluar segala muntah hijau isi perut kat dalam ni
Takpun koma sekejap !

( N3 AUTO PUBLISH )

26 comments:

❤Kamsiah❤ said...

sapa la yg menciptanya tu...ada jugak yg berani naik...saya tgk pun dah meremang bulu roma..

Nurzakiah Hanum said...

wow bestnya

are_lin@yu said...

hasihhh gayat ni..

dayana yana said...

sebab tu orang-orang barat tu berani-berani.dia orang tu buat macam-macam .....

Mrs Velentine said...

mak ai pengsan...

baby comel said...

Tinggi tu xpe lagi tp dia punya angle tu hampir 180darjah gle benor rupanya.. Tarik nafas pelan2 hembus laju2 :) hehehe

nea lopah said...

betul mencabar ni...seram tengok!

Brebes VS Lamongan said...

kunjungan sore sobat trmksih banyak,ni infonya mas

Nazayiena Ayiena said...

Amboi tingginya,memang pengsan klu naik tu.

wantie said...

tu dia tingginya. lama gak punggung bergesel kat papan tu. agak agak le bikini leh koyak tak?

ALoNa CintamaniszLite said...

gayat jgk ye KA...tp kalo tak cuba mana nak tau keseronakannya tahap mana, kan...kahhh..

Papa Mifz said...

teringin juga nak cuba walaupun nampak sangat menggerunkan...huhu

Bin Muhammad said...

Salam KA,
Tersangatlah tingginya...
Tersangatlah gayatnye...
Letih memanjat tangga tu!

n 0 e s u h a i m i said...

confirm tak naik...klu naik...mau BP pun mencanak2 naik...

Azian Elias said...

gilo ahhh...

ANIM said...

baru tengok dah seriau..bayangkanlah kalau kita terkeluar dari landasan..iiii, ngeri

Raudzah Zahari said...

Wow..tingginya KA..sure gayat punya ni..

Tihara said...

bagi seribu pun takmo naik takut..tp kalo sejuta nak kot..haha mata duetan :)

eita said...

kalau naik jugak ni mau muntah hijau

Nastyna said...

macam best jer... I rasa mula2 jer kot gayat, lepas tu mesti ok.

seribupilihan said...

takut nya nak main..bukan apa takut melencong terkeluar dr papan gelongsor tu...

Haryati Faizal said...

sgt tak berani...hihi

kay_are said...

err.. curam kemain.. tak bahaye ke curam sampai macam tu.. hmm

ArELeEz said...

confirm leez xberani! curam sgt kot! rase cam m'buang nyawa plak! ngeeeeee.........

Fiza Rahman said...

Scarynya. Memang tak berani lah saya.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

gayat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...