Tabung Masa Depan ...

Sunday, April 21, 2013

Doa Bak Air Mencairkan Api Kemarahan

  Mencari2 doa seperti ini untuk diamalkan
Andainyer berdepan dengan kemarahan
So, KA nak kongsi2kan
Agar dapat sama2 dimanafaat kan !

( Dari Google )

DO’A UNTUK MELENYAPKAN KEMARAHAN

 

”A’UUDZU BILLAHI MINASY SYAITHAANIR RAJIIMI. ALLAAHUMMAGHFIRLII DZANBII WA ADZHIB GHAIDHA QALBII WAAJIRNII MINASY SYAITHAANIR RAJIIMI.”

Artinya :
          ”Aku berlindung kepada Allah dari godaan syaitan yang terkutuk. Wahai Tuhanku, ampunilah dosaku dan lenyapkanlah kepanasan hatiku serta lepaskanlah aku dari godaan syaitan yang terkutuk”


Kredit Info Dari Sini

N3 AUTO PUBLISH 

16 comments:

m.u.l.a.n said...

tqs for sharing..

Lelaki Ini said...

thanks kak sbb share

Knor said...

tq KA

beristiqfar byk..juga

Papa Mifz said...

bagus perkongsian nih, tq...

nuyui a.k.a miss YUI said...

trima kash berkgsi sis..

mama aryan said...

Bagus doa ni KA..berguna utk saya

Ira said...

smga kita menjadi org yg tabah & sabar :)

Nastyna said...

Thanks sharing his KA. Very usefull ;)

azievee said...

Tq for sharingg...semoga bermanafaat untuk kita semua

eita said...

bgus jugak KA share..
semenjak 2 menjak ni asik nak marah orang je

Chic Na said...

sangat bermanfaat. ;)

LYAfrina said...

tq for sharing KA

MystoryPic said...

Elok la kalau dihafalkan doa ni... sebabnya hidup kita ni memang sentiasa dikelilingi syaitan yg direjam

wantie said...

bagus ni KA. T ni kalau datang angin marah cuba la kontrol kekadang tu siap inform hubby lagi. " saya tengah marah ni"

bukannya apa, cuma tak nak dia apikan lagi kemarahan tu. kalau dia apikan jugak. sure la terbakar. hahahaha....

Fiza Rahman said...

Mekasih kak. Dah save.

Mrs Velentine said...

terima kasih kak atas doa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...