Tabung Masa Depan ...

Tuesday, April 30, 2013

Doa Bila Kehilangan Barang


Mencari2 doa untuk diamalkan sebenarnyer
Dan terbaca doa ini didalam buku yang sedang  KA baca
Kongsi Doa Ini Dengan semua juga yer !

Moga bermanafaat untuk kita semua juga !

( Kredit  To Buku Surah Yassin, Manzil, Solat Sunat & Doa )

( N3 AUTO PUBLISH )

16 comments:

maria firdz said...

Nice entry..tpi knn hafal la doa ni.. Sy selawat je smbil cari.. Insha Allah jmpe..

paridah said...

amalkan baca al kauthar brulangkali satu drpdnya.

kasihredha said...

Sangat bermanafaat...sebab selalu hilang barang...tak ingat mana letak...pernah sekali, setahun baru jumpa balik.....nasibbaik jumpa

Sue-Rya Qistina said...

thanks for sharing KA.
kdg2 kita jadi buntu bila brg/hartabenda kita hilang tapi x jumpa2 walaupun dah cari merata tempat.

ummiross said...

Bagusnya doa ni, terima kasih ye KA berkongsi ilmu.

JaSSNaNi said...

assalam KA,
sihat ke hari ni? jalan2 sini baca doa kehilangan harta tu.. mudah2an dapat di praktikkan supaya lebih lancar lepas ni.. terima kasih..

ANNA MARIANA said...

nice sharing..
adik sepupu anna baru semalam hilang duit cash dia 750rgt.. dia kata jatuh tapi x tahu kat mana...
dah la baru semalam gaji, semalam jugak jatuh..

MystoryPic said...

ye la kan... tak ramai yang tahu doa ni. Saya ni kalau cari barang tak jumpa mula la baca "innalillah hiwainnailaihirajiun"..

TQ KA share

Ibu Lala said...

jom sama sama amalkan...

Fiza Rahman said...

Thanks for the doa kak.

Bin Muhammad said...

Terima kasih KA...berguna sgt doa ni.

Ratu Hatiku said...

Tq sharing KA.. :)

Haryati Faizal said...

tq share KA, bagus jugak sbb kdg2 benda ni pun terjadi kat kita semua...

shuhaida saad said...

amin.. insyaAllah...

Deqla Manjew said...

thanks...nice sharing...

AyueJean AJ said...

Thanks share ni kak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...