Tabung Masa Depan ...

Monday, April 08, 2013

Fatin Shidqia Lubis @ X Factor Indonesia

Tersinggah di YOUTUBE dan terjumpa Video2 ni
KA harus akui, dier memang ada vocal yang tersendiri
Mungkin kalau pun tidak terpilih sebagai juara nanti
Fatin punya masa depan yang cukup cerah dalam usia menghampiri 17 tahun ini

Fatin Shidqia Lubis

Asal :Jakarta
Tempat dan Tanggal Lahir : Jakarta, 30 July 1996

Cuba tengok yang ini ( SEWAKTU AUDITION )



Dan yang ini ( SELEPAS TERPILIH DAN DIGILAP SEDIKIT )


Moga Fatin terus suksess gitu yer !
(N3 AUTO PUBLISH)

12 comments:

Dee said...

balik nti dee tgk ye video tu KA..sbb kt opis kena blockedlah..hehehe..

intanfirdaus247 said...

Salam kak KA..kak KA apa kaba? sihat? lama x singgah sini..maaf ya kak ka..huhu..moga fatin terus maju

Nurzakiah Hanum said...

ala x leh tgk

man said...

beh jgk dgr..heheheh

Ahlam Miera Amirul Shafie said...

pernah jugak terbaca pasal dia.. tapi hari ni baru dgar suara dia di blog akak.. memg terpegun macam ahmad dhani and rossa terpegun... hehehehe suara yang mantap...terbaikk... moga dia trus suksess

Farah Waheda Wahid said...

suara dia memang unik... dah beberapa kali dah tonton... he he he...

Zamani Abe said...

wah berubah terus bergaya artis

Fiza Rahman said...

Mantop.

Mrs Velentine said...

xle nak tengoklah kak...lineinternet slow

N.Aima K said...

iyalah mcm cindy lauper kan...dahsyatnya diaa

hainom OKje said...

betullah KA...suara dia ada aura penyanyi........
Rossa tu cantik dia pakai tudung... tapi mana dulu video tu ek...

wantie said...

suksess.. suksess

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...