Tabung Masa Depan ...

Saturday, April 20, 2013

Kreativiti Dekorasi & Jom Kita Kitar Semula Cuti2 Ni

Hari2 minggu & cuti2 begini
Tengah memikir2kan apalah yang dibikin hari ini
Jom, KA nak sama2 berkongsi
Mula2 cari dulu sudu2 plastik terpakai macam kat bawah ini
Dan buatlah sebegini
Memang boleh jadi hiasan rumah yang begitu menarik sekali....
 Setuju tak ???







N3 AUTO PUBLISH

26 comments:

azievee said...

cantik nyer x pernah terpikir pun boleh buat hiasan secntik ini

NinaAz said...

Gigihnyaaa. Nampak rumit. Hasilnya cantik ♥

wantie said...

kena kreatif juga kalau nak hasilkan hiasan dari bahan terbuang ni.

dan lagi satu kesabaran kena tinggi...

Cheida_Mymee said...

kretifnyee nnt ley try kan sis

baby comel said...

Cantiknya! Kreatif sungguh

Raudzah Zahari said...

Kreatifnya diaorang ni KA...cantik..

Cikda said...

setuju sangat KA.. nampak senang. dan hasilnya sangat menarik..tapi nak carik sudu plastik tu bebanyak satu hal la pulak.. mula la suami cikda kata nanti "buat sampah" akekkekekeke.. seddehhh..!!

MystoryPic said...

wah menarik... sudu plastik jer

Papa Mifz said...

fuyo kreatif la dorang nih...

Nastyna said...

Banyak nak kena pakai sudu plastik untuk jadi cantik gini. Nak makan nnt pun senang jer, patahkan jer dari dinding hihih. Tapi mmg lawa la kan.

KY said...

cantiknya..KY nak buat KY nak buattttt...heeee

n O e s u h a i m i said...

mmg cantik...tapi nak buat tu...sah malas nya...

Ibu Lala said...

Cantik la. Tapi tak rajin nk buat..

TiranaAduka said...

salam sis
Buat sendiri ke tu ? Rajinnya

Knor said...

buat cermin hiasan pun menarik ni..kreatifnya

nuyui a.k.a miss YUI said...

sgt cun..

Liza Razak said...

kreatif betul...cantik & unik :)

Liza Razak said...

kreatif betul...cantik & unik :)

mama aryan said...

Mmg sgt menarik tu..kreatif

Ira said...

cantik.. creative betul la..

eita said...

kreatif nyer..

Chic Na said...

mmg kreatif & cantik. ;)

klik white my!

fieda said...

kreatif

dya said...

deco yg cantik lh KA :)

Fiza Rahman said...

Wah. Kretifnya.

Mrs Velentine said...

cantik kreatifnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...